26.9.2012

FLUFFY JUMPER

Tää ei ole kyllä ollut ihan mun lemppariviikko, koska a) mulla oli pääkipu b) mulla oli mahakipu c) olin kuumeessa d) missasin liikuntapäivän. Olo ei siis ole ollut ihan parhaimmasta päästä... Onneksi kuitenkin viikonloppuna on luvassa kaupunki- ja kirppisreissut! Tarkoituksena olisi löytää sopiva parkatakki talveksi sekä luultavasti ruskeat nilkkurit. Kattoo ny, musta jotenkin tuntuu että mukaan vois tarttua ihan vahingossa jotain muutakin...


Valkoinen pörröneule: Asos.com
Farkut: Zara
Korolliset nilkkurit: H&M

Ja voi kattokaa, millainen ihanuus toi uusi pörröneule on! Esittelin sen jo viime postauksessa teille, ja toi nousi kyllä ihan heti mun lemppareiden joukkoon. Ei niitä lemppareita vielä kovin monta ookkaan, heheh :-D

Mulla voi muuten olla luvassa teille jotain kivaa tällä viikolla, joten pysykää kuulolla! :)

4 kommenttia

  1. ooii ihana toi!!! noir samankaltasii on ginassa kans ja oon kattonu niit mut rahat vähissä... :(

    VastaaPoista
  2. Toi sun asento 3 kuvassa on outo. :o Mutta ihana toi pörröneule

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pitelen tosta korosta kiinni niin kai se on pakko olla vähän etukenossa :D Kiitos paljon!

      Poista

Piristä mun päivää :-)