1.9.2012

MY ROOM

Mä aattelin olla ihana ja tehdä teille jotakin kivaa... eli kurkataan mun huoneeseen!


[1] Mennäänpä sisään...

[2] Aluksi tietty hieman yleiskuvaa. Mun huone on oikeesti aina tämmönen siisti, tuut sä tänne sitten yllätysvieraaksi tai että sut ollaan kutsuttu. Mä vaan en yksinkertaisesti voi jättää tavaroita sotkusesti käytön jälkeen...

[3]
 Kun tullaan sisään, niin vasemmalla komeilee heti mun kirjahylly. Se on kiva, kun se on samaa sarjaa kuin mun sänky ja kirjoituspöytä. Ja kuten näette, niin ihan hyllyn ylhäällä mä pidän mun pokaaleja. Sitten löytyy nättejä sisutuskoreja pikkutavaroille ylhäältä ja alhaalta sekä valokuvia ja koulujuttuja. Ja koska kyse on kirjahyllystä, niin tietysti hyllyllä on myös kirjoja ja kalenterini (tällä hetkellä mulla on menossa jo neljäs Demi-kalenteri, se vaan on ihan paras!).

[4]
 Ja pientä yksityiskohtaa hyllyn yläkoreista ja supersöpöstä sydänkuumavesipullosta


[5]
 Heh, tää lasipurkki sijaitsee mun kirjoituspöydällä. Koska oikeita kukkia mun huoneessa ei ole, kaktus vain, niin säilytän mun hiuskukkia tuolla tavalla. Ihan hauska yksityiskohta mun mielestä!

[6]
 Kirjoituspöydällä on myös kolme pikkumariskoolia vakiokoruille.

[7] S
ängyn ja kirjoituspöydän yllä menee pari tommosta hyllyä, joissa säilytän kaikkia pikkutavaroita pikkusissa sisustuspussukoissa ja -koreissa. Löytyy sieltä vauvakuva ja kalenterikin!

[8]
 Vielä yksityiskuvaa hyllyn sisustuskoreista.

[9]
 Tää on mun huoneen ylpeys. Ihana Marilyn-taulu!

[10]
 Kirjoituspöydän söpöt hillopurkit (tosin nyt kynätelineet) ovat Lontoosta!

[11]
 Demit ja Miss Mixit säilytän yhdessä kirjahyllyn koreista. Tila alkaa kyllä valitettavasti käydä vähiin eikä mulla ole mitään ideaa seuraavasta säilytyspaikasta...

[12]
 Aivan ihana kalenterini ja yksi oven takana olevista koukuista, joissa säilytän eniten käytettyjä laukkujani.

[13]
 Mun rakkaus: Ikea-siili!

[14]
 Mitalit ja viirit säilytän yhdessä kirjoituspöydän laatikossa. Ei siinä, että niitä mitään hirmumäärää olisi...

[15]
 Kirjoituspöydän keskellä kartta-alustan päällä komeilee tietty mun mahtava miniläppäri. Tää on nyt kai ollut mulla kaksi tai kolme vuotta... ääh, en mä tiiä mitä mä tästä kertoisin. Tärkee ku mikä!

[16]
 Semmonen on siis mun huone. Sinistä ja punaista tehosteväreinä muuten valkoisessa ja puisessa huoneessa. Ihana huone, ei voi muuta sanoo! ♥

Jos tulee jotain kysymyksiä, kysy poies! :)

8 kommenttia

  1. aivan ihana huone, tommonen rauhoittava :)

    leijonaametsastan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivan näkönen huone, rauhallinen yleisilme, mutta sitten sopivasti pirteitä yksityiskohtia :)

    VastaaPoista
  3. ihana huone ja söpö toi sun tietokone! :)

    http://hyppysellinenkauneutta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)