22.9.2012

RIPPIRISTI

Huoomenta! Tajusin tässä yks päivä, että multa on jäänyt esittelemättä mun rippiristi. On vaan ollut kauheesti kaikkea muuta esiteltävää nyt lähiaikoina, joten oikeestaan tääkin postaus piti julkaista jo aikoja sitten... ei oo vaan jotenkin tullut sitä tehtyä kun oon miettinyt että haluutteko te nähdä tätä vai ette. Mutta joo, aattelin nyt saada tän pois tuolta luonnoksista etten mä tuu tätä ens vuoden puolella teille näyttelemään... sehän ei siis kävisi yhtään päinsä :D

Eli halusin perinteisesti saada rippiristin, vaikkei sillä mulle mitään uskonnollista merkitystä ookkaan. Lähinnä se on vaan ihana muisto rippijuhlista ja -leiristä :)


Vooi kun on nätti, ihanan pikkuinen ja suloinen! Just mua. Millaisia ristejä te omistatte? :)

4 kommenttia

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista, taas mä tällä kännykällä vahingossa poistin kommentin sisällön! Sori kauheesti!
      Mutta siis kiitos paljon :)

      (jos et muista mitä kirjoitit, niin kehuit mun korua ja sanoit riparisi olevan vasta ensi kesänä edessä)

      Poista
  2. Vautsi kuinka hieno toi risti on!! Tosi upee! :) Oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)