26.10.2012

BUDAPEST 2012 OSA 2/2

Annetaan taas kuvien puhua puolestaan kuten viime postauksessakin...


Mitäs tykkäsitte matkakuvista? Ootteko te käyneet Budapestissa? En laittanut nyt näitä kuvia niin paljon kuin olisin voinut tai niin paljon kuin olisitte halunneet, mutta ehkä tää riittää teille tällä kertaa :D

Nyt on taas viikonloppu edessä ja mulla olis suunnitelmissa Paranormal Activity 4 sekä kaverin synttärit. Ja pitäis toi Tuntematon sotilaskin lukea... huhhuh, siinä tää viikonloppu varmaan meneekin. Nokka kirjassa.
Eipä mulla siis muuta, kivaisaa viikonloppua ja nauttikaa ny näistä mun matkakuvista! Ehkä se fiilis välittyy sinne näin ruudunkin kautta :)

6 kommenttia

  1. kivoja kuvia ja kivanolonen blogi muutenkin! :-) oon pienempänä asunu budapestis, pitäis joskus käydä uusiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti :) Budapest on ihana kaupunki, suosittelen käymistä!

      Poista
  2. ihana postaus ja sulla on tosi hieno ulkoasu! toi bannerikin on tosi kiva:-)

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Nice blog! would you mind following each other via bloglovin? :)

    Love,
    Malin @ http://fashionfied.tk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh thank you! I can check your blog and I'll follow you if I like it :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)