28.10.2012

BUDAPEST-OSTOKSET

Oi että mä rakastuin Bershkaan ja Stradivariukseen...

Burgundyt sammarit: Stradivarius
Beige neule: Bershka
Beige lippupaita: Bershka
Farkkutakki: Stradivarius

Mokkaloaferit: Bershka

... oisin nimittäin voinut ihan helposti tyhjentää molempien kauppojen varastot itselleni, jos se vaan olis ollut mahdollista! :D Sen verran ihania ja just mun tyylisiä vaatteita kummastakin löytyi, että nämä kyseiset kaupat siis oikein ponnahtivat kauppojen top viiteen. Tai joo, ehkä jopa top kolmeen.

Ja yllä siis on ihania Budan ostoksia. Burgundy on ollut jo pitkään mun lempparivärinä beigen ja luonnonvalkoisen kanssa, joten kukaan ei voisi kyllä väittää etteikö noi ostamani vaatteet allekirjoittaisi nämä ns. tämän syksyn vaatimukset aika hyvin :D Noi sammarit on vaan niin ihanat! Lisäksi nappasin mukaani Bershkasta mokkaiset loaferit, jotka oli ihan rakkautta ensi silmäyksellä. Niin sirot ja ihanat! :)

Okei, vaatteiden hehkutus saa riittää ja mä taidan mennä kohta lukemaan yhteiskuntaoppia. Jeee.

Hei olkaa musta ylpeitä, mä nimittäin onnistuin olemaan mainitsematta teille tosta lumesta!! Eikun mitä mä just äsken tein? ;)

4 kommenttia

  1. oi budapest on ehk kaunein kaupunki, jossa oon käyny :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi siellä onkin tosi nättiä :) Varsinkin öinen Tonava, joka jakaa Budan ja Pestin, oli hirmuisen kaunis näky! ♥

      Poista
  2. sulle on haaste :) + ihania ostoksia, varsinkin toi kolmannen kuvan paita :33

    http://before-ileave.blogspot.fi/2012/10/liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn katsomassa :) Kiitos, se onkin tosi kiva!

      Poista

Piristä mun päivää :-)