30.10.2012

LAST (PARANORMAL) WEEKEND


1. Käytiin kavereiden kanssa katsomassa toi Paranormal Activity 4 perjantaina. Leffa oli aika outo, mutta ihan hauska oli käydä katsomassa kun tykkään kauhuelokuvista. Ja hei oikeesti se fiilis, kun kaikki kiljuu salissa samaan aikaan!! Jotain niin ihanaa että :D

2. Oon nyt ottanut äidin kaa tavaksi käydä edes kerran viikossa sauvakävelemässä. Kävin siis myös viime viikonloppuna ja nappasin muutamia kuvia tosta nätistä syyssäästä. Lisää kuvia tulee varmaan piakkoin :)

3. Lauantaina mulla oli mun kaverin synttärit, joten siellä tuli hassuteltua tunti jos toinenkin. Parasta seuraa ikinä :D

4. Noiden yllä olevien tekemisten lisäksi mä vaan oleskelin kotona. Isoimpana tekemisenä voisin sanoa sen, että lakkasin kynnet! Haha, varsinainen saavutus multa oikeesti :D

Nyt mä taidan mennä syömään aamupalaa. Kivaa tiistaita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)