6.10.2012

RIPPIKUVA

Hui kamala, mä en ole näyttänyt teille mun rippikuvaa! Kävimme siis silloin rippijuhlapäivänä aamulla kampaajan jälkeen ihan valokuvaamossa ottamassa rippikuvia. Kuvaamo oli ihanassa paikassa meren rannalla ja saimme tosi nättejä kuvia niin sisällä kuin ulkonakin lämpimässä auringonpaisteessa. Mutta mäpäs olen ilkeä ja näytän teille vain yhden vaivaisen niistä monen monesta kuvasta! No hei, halusin tänne semmoisen kuvan missä näkyy mun koko asu :)


Mekko: New Yorkista (Macy's-tavaratalosta)

Lilat korkkarit: New Yorkista (Bloomingdale's-tavaratalosta)
Lila vyö: New Yorkista (Old Navy)
Lila hiuskukka: Bijou Brigitte

Oi vitsi mä tykkään tosta asusta. Toi koko rippijuhlapäivä oikein viuh sujahti ohi! :( ♥
Mutta asusta sen verran, että mekon näytin teille jo tässä postauksessa, kengät tässä postauksessa ja lilan vyön tässä postauksessa

Onnistuiko tää kuva teistä hyvin? :)

4 kommenttia

  1. Ihanan erilainen rippikuva, upeat vaatteet ja ah mitkä hiukset ! Superhieno kuva :)

    VastaaPoista
  2. toi asu on upee!! :D ja tosi nätti kuva susta :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)