2.10.2012

SYYSNILKKURIT

Ihan hullua, että kohta on jo eka jakso koulua mennyt! Mulla on enää pari koetta jäljellä ja sitten pian alkaakin jo syysloma. Jotenkin tuntuu, että se tulee tarpeeseen kun nyt on ollut niin hirveesti kaikkea tekemistä... no, tosin menemme syyslomalla Budapestiin, joten ehkä siellä sitä tekemistä ainakin riittää :D Siinä tulee samalla mulle uusi maa, joten oon aika innoissani. Matkat on aina niin kivoja.


Ruskeansävyinen villapaita: New Yorkista (Aritzia)
Farkut: Diesel
Unisieppari-kaulakoru: H&MRuskeat nilkkurit: Zalando.fi

Haha, tossa mä taas oon ihan muikeena "kattokaa, miten ihanat kengät mulla on" -asennossa! :D Nää ruskeat nilkkurit äippä nimittäin tilasi mulle silloin samalla kuin ne muutkin Zalando-vaatteet. Nää on semmoiset loppusyksykengät, koska nää on liian kuumat alkusyksyyn mutta liian kylmät talveen. Eli just näihin tän hetkisiin säihin ihan täydelliset! Noi on kaiken lisäksi tosi mukavat jalassa, kun on tommonen kolmen neljän sentin korko. Ja ihanan syksyiset.


Hei muistakaa laittaa Kysy jotakin! -postaukseen kysymyksiä! :)

6 kommenttia

  1. noiden pohjista en ehkä niin pidä, mutta muuten tosi kivan näköset, varsinkin tuon varren nahka on hienon näkönen kun se on vähän "kuluneempi" :)

    http://addicted-elizabeth.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mähän en valinnut noita itse vaan äitini osti ne mulle. Jos olisin itse saanut valita, niin en kyllä ihan tommoisia olisi valinnut... mutta ihan kivathan noi on ja tosi mukavat jalassa :) Ja kiitos!

      Poista
  2. mun blogissa on haaste sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jee, lupaan vastata joku kerta :) Kiitti!

      Poista
  3. Sulla on tosi outo asento tuossa 3 kuvassa, ihan vinkkinä vaan, että näyttäis paremmalta jos et katsoisi kameraan ;) Ja mä haluun tollaset kengät! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, äläs ny :D Ei toi hei niin paha asento ole ;)
      Ja joo, mustakin ne on kivat!

      Poista

Piristä mun päivää :-)