8.10.2012

VASTAUKSIA OSA 1/3: MINÄ ITSE, PERHE, TULEVAISUUS & OMAT JUTUT


MINÄ ITSE

Millainen olet luonteeltasi? Iloinen, ystävällinen, huumorintajuinen, tunteellinen, ahkera ja hieman perfektionisti. Hyvä ystävä.

Tutustutko helposti uusiin ihmisiin? Joo tutustun.

Oletko hiljainen vai puhelias? Ehkä siitä puolesta välistä, enemmän kuitenkin puhelias.

Oletko suosittu? No en ehkä sillä tavalla, mitä meinaat, mutta tuun toimeen kaikkien kanssa tosi hyvin.

Oletko uskovainen? Hmm, en oikein ole miettinyt asiaa. Kyllä mulla iltarukous on.

Minkälainen ihminen olet omasta mielestäsi? No just semmonen kuin haluaisinkin, oon tosi ylpeä ittestäni.

Kuinka pitkä olet? 158,5 cm enkä tule kasvamaan tästä enää enempää. Ainakin hyvä syy käyttää korkkareita, eikös? :D

Oletko ihastunut? Njaah, en.

Onko sulla hyviä ystäviä? Oi on, ihan parhaita! Sekä koulussa että futiksessa.

Oletko biletyyppiä? No jos meinaat sellaista joka bilettää joka viikonloppu ja on kännissä, niin en todellakaan.

Suututko helposti? Oon mä kotona valitettavasti aika äkkipikainen.

Oletko seurustellut? En.

Oletko tanssinut hitaita pojan kanssa? Joo oon.

Oletko kasvissyöjä? En, mutta kyllä mä koulussa välillä otan kasvisruokaa.

Oletko himoshoppaaja? En kai, mun kulutustottumukset on ihan tasapainossa.

Oletko kiinnostunut politiikasta? Haluisin kyllä tietää siitä enemmän.

Oletko allerginen? En, mulla on vaan lievä laktoosi-intoleranssi. Se ei kyllä vaikuta mun ruokavalioon mitenkään...

Osaatko taikoa? Haha, mikä kysymys tää ny on? :D Totta kai!

PERHE

Millainen perhe sulla on? Adjektiivina paras.

Onko sulla sisaruksia? On, veli.

Onko sulla lemmikkejä? Valitettavasti ei ole.


Lemmikki, jonka haluaisit? Minkä antaisit sille nimeksi? 
Haluisin koiran! Antaisin sille nimeksi Venni.


Onko sulla hyvät välit sun vanhempiin? 
Onhan mulla.


Oletko isän vai äitin tyttö? 
Tää on paha! Ehkä äidin. Tai isän. En mä tiedä!


Oletko mieluummin yksin kotona vai perheen kanssa? 
Vaihdellen on kaikkein paras. Yksin on välillä mukava olla.


Montako Iittalan esinettä teillä on? 
Niin paljon, etten ala edes laskea. Lähes koko astiasto ja kaikki koristetavarat ovat Iittalaa.




TULEVAISUUS

Haluatko lapsia? Totta kai, mieluiten tytön ja pojan.


Haluatko mennä naimisiin? 
Joo haluan.


Unelmahäät? 
Kaikki olisi tosi kaunista ja kaikilla olisi hauskaa! Mulla olisi ihana mekko ja ihana mies. Lyhyesti sanottuna semmoinen päivä, jossa kaikki olisi täydellistä.


Unelmien mies? 
Rakastava, huumorintajuinen, fiksu, luotettava, rehellinen, rohkea, komee...


Mikä susta tulee isona? / Haaveammatti? 
Erikoislääkäri, apteekkari tai hammaslääkäri.


Haluaisitko asua ulkomailla? Missä? 
En mä, Suomi on hyvä maa asua. Jos nyt pakko olisi joku sanoa, niin ehkä muuttaisin Lontooseen tai Pariisiin. Tai New Yorkiin.


Unelmakoti?
Iso omakotitalo kauniilla pihalla, jossa olisi paljon kukkia. Sisustus talossa olisi romanttinen, vaalea ja raikas, ja ikkunoita olisi paljon. Ja tietty olis myös terassi ja parveke!


Hankitko auton, kun täytät 18 vuotta? 
Joo, saan varmaan lahjaksi vanhemmilta.


Missä Suomen kaupungissa asuisit, jos et saisi valita pääkaupunkiseutua? Turussa varmaan.

Haluaisitko asua maalla? Sori, mutta en todellakaan.

Kerrostalo omistusasuntona vai vuokralla? 
Omistusasunto on järkevämpi vaihtoehto, joten valitsen sen.

OMAT JUTUT

Soittoääni? Joku N9:n valikoimasta, Halcyon tai joku.


Lempiruoka ja -juoma? 
Rakastan italialaista ruokaa eli kaikki pastaruoat ja risotot on mun lemppareita. Varsinkin kanttarellirisotto. Ja juomana vesi ja jouluomenalimu!


Jos voisit tehdä ihan mitä vaan, mitä tekisit?
Matkustaisin varmaan maailman jokaiseen maahan.


Horoskooppisi? 
Leijona.


Lempiväri? 
Luonnonvalkoinen ja beigen eri sävyt. Ja tietty burgundy.


Jos saisit ihan mitä vaan, mitä se olisi? 
Hmm, onnellisen elämän sekä rakastavan miehen, terveet lapset ja hyvän työn. Ja pikkuisen koiran.


Jos voittaisit viisi miljoonaa, mitä tekisit sillä? 
Matkustelisin paljon ja ostaisin perheenjäsenilleni jotain. Ostaisin upean talon ja hienoja vaatteita. Osan varmaan sijoittaisin ja loput laittaisin säästöön.


Pöytäkone vai läppäri? 
Läppäri.


Valkoinen vai musta? 
Valkoinen.


Mansikka vai vadelma? 
Mansikka.


Rohkeinta, mitä olet tehnyt? 
Öö, olen ollut parasuitissa? En mä tiiä.


Lempieläin? 
Koira.


Fanta vai Jaffa? 
En huomaa niissä mitään eroa!


Big Mac vai Happy Meal? 
Big Mac.


Banaani vai appelsiini? 
Banaani.


Kaakao kuumana vai kylmänä? 
Kuumana.


Keltainen vai vihreä? 
Vihreä.


Syksy vai kevät? 
Kevät.


Raita vai ruutu? 
Ruutu.


Jääkiekko vai jääpallo? 
Jääkiekko.


Suklaa- vai mansikkakakku? 
Suklaakakku.


Vihreät vai siniset silmät? 
Siniset.


Keksit vai konvehdit? 
Konvehdit.


Tarja Halonen vai Sauli Niinistö? 
Sauli.


Blondi vai brunette? 
Brunette.


Fazerin sininen vai Pandan valkosuklaa? 
Fazerin sininen.


Scream 3 vai Scream 4? 
Hmm, ehkä kolmonen.


Tietokone vai kännykkä? 
Tietokone.

Mökki sähköllä vai ilman? Sähköllä ehdottomasti. Meiän mökki on ihan talo, mutta vaan tehty hirsipuusta :D


Järvi vai meri? 
Meri, varsinkin Thaimaassa kun kattelee auringonlaskua.


Pidätkö salmiakista? 
Ihan jees, mutta ei mun lempparikarkki.


Vesisade vai lumisade? 
Vesisade. Mä vihaan lunta.


Laskettelu vai luistelu? 
En ole ikinä lasketellut eli luistelu.

Huh, toivottavasti joku jaksoi lukea. Toinen osa tulee ylihuomenna :)


Kuvat © We heart it

4 kommenttia

  1. ai millä perusteella omistusasunto on järkevämpi vaihtoehto kuin vuokra-asunto? :D muuten kivaa lukemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään aina, mutta varsinkin täällä Helsingissä vuokra-asunnot on tosi kalliita :D Eli pitemmän päälle omistusasunto tulee halvemmaksi.

      Kiva kuulla! :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)