10.10.2012

VASTAUKSIA OSA 2/3: OPISKELU, VAPAA-AIKA, MATKUSTAMINEN & BLOGGAAMINEN


OPISKELU

Pidätkö koulusta? No musta on aina kiva oppia uutta ja nähdä kavereita.


Oletko ysillä? 
Olen.


Huonoin numero koko kouluajalta? 
Varmaan 7-.


Keskiarvo? / Keskiarvo viime todistuksessa? 
Lähemmäs kymppiä on ollut koko ajan nyt yläasteella.


Oletko hyvä koulussa? 
Olen, musta on tosi tärkeää tehdä koulu huolella. Se oikeesti vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen.

Kuinka paljon sulla menee aikaa läksyihin päivässä? 
Vaihtelee viidestä minuutista yli tuntiin.

Oletko jättänyt joskus läksyt tekemättä? 
No varmaan jokainen on joskus unohtanut. Myös mä.

Lempikouluaine? 
Kielet ja matikka.

Mitä kieliä osaat/opiskelet? Englantia, ruotsia ja ranskaa sekä tietty suomea. Ranskan aloitin vasta viime vuonna.

Meetkö amikseen vai lukioon? Lukioon.

Millaiseen lukioon menet (normi, liikunta- tai kielipainotteinen...)? 
Meen läheiseen hyvätasoiseen normilukioon.

Onko koulukuvat tulleet sulle? Laitatko tänne? 
On joo, mutten laita kun ei se ollut niin hyvä...

Piditkö koulukuvastasi? No toivoin parempaa :D

VAPAA-AIKA

Harrastukset? Futis, lukeminen ja matkustaminen.

Liikutko paljon? No futista on 2-4 kertaa viikossa.

Oletko hyvä futaaja? Kai mä ihan hyvä oon... Oon meiän joukkueen kapteeni. Vedot on kans ihan hyviä.

Paras lintsin laite? Raketti varmaan. Tai kieppi.

Pelaatko goSua? En mä enää :D

Mitä lehtiä luet? Demiä ja MissMixiä, tilaan molempia.

Pelaatko tietokonepelejä? Mitä? En mä oikeestaan pelaa lainkaan.

Kauanko olet tietokoneella päivässä? Entä TV:n parissa? Koneella yleensä vähän yli tunnin, mutta sekin kyllä riippuu päivästä. TV:tä en katso paljoakaan, kun seuraan vaan Täykkäreitä tällä hetkellä.

Oletko demittäjä? No on mulla Demi.fi:ssä tunnukset.

Pidätkö musiikista? En ole oikein musiikki-ihminen... Kuuntelen musiikkia vain automatkoilla.


Lempi suomalainen artisti? Entä ulkomaalainen? En kyllä osaa yhtään sanoa, kun ei mulla ole lempparilaulajaa... Kuuntelen yleensä vaan Voicea ja NRJ:tä.

Tykkäätkö laulaa? Joo tykkään. Haluisin paremman lauluäänen.

Laulatko suihkussa? Kuka oikeesti laulaa? :D En mä ainakaan.

Justin Bieber vai Robin? En ole kummankaan fani, mutta kyllä Bieberillä nykyään jokunen hyvä biisi on.

Tykkäätkö Tuulin Salaisuuksista? No just tosta biisistä mä en tykkää. En kyllä oikein tykkää mistään suomalaisesta biisistä...

Tuuli vai Robin? En tiedä kummaltakaan kuin pari biisiä, joten en oikein osaa verrata...



MATKUSTAMINEN

Missä maissa olet käynyt? Kuinka monessa? Oon käynyt Hollannissa, Kreikassa, Sveitsissä, Virossa, Iso-Britannissa, Ruotsissa, Tanskassa, Espanjassa, Italiassa, Kyproksella, Monacossa, Saksassa, Vatikaanivaltiossa, Ranskassa, Malesiassa, Singaporessa, Arabiemiraateissa, Dominikaanisessa tasavallassa, Intiassa, Thaimaassa, Kiinassa, Kanadassa, USA:ssa ja tietty Suomessa. Osassa noista oon käynyt monta kertaa ja pariin noista ollaan vaan tehty välilasku. Ja hei nyt syyslomalla tulee uusi maa: Unkari! Ja vastaus tohon, että kuinka monessa oon käynyt, niin ilman Unkaria luku on 24.


Missä kaupungeissa olet käynyt? 
Mä en millään jaksaisi luetella noista kaikista maista kaupunkeja, koska se lista olisi tolkuttoman pitkä. Voin kyllä sanoa kuitenkin muutamia isoja kaupunkeja, joissa oon käynyt. Esim. Pariisi, Lontoo, NYC, Barcelona, Rooma, Bangkok ja Toronto.


Unelmamatkakohde? Jos tää meinaa sellaista, missä en ole vielä käynyt ja minne haluaisin mennä, vastaus on ehdottomasti Australia!

Mihin maahan olet menossa seuraavaksi? 
Unkariin nyt syyslomalla.


USA vai Thaimaa? 
Nää on kaksi niin erilaista matkakohdetta, joten tosi hankala sanoa. Rantalomana Thaimaa on ihan ykkönen ja USA on kaupunkilomana ihan yksi parhaimmista. Ihania paikkoja kumpikin.

BLOGGAAMINEN

Luetko paljon blogeja? Aika montaa joo.


Lempiblogi? Entä kolme parasta? 
Lempparini on Colour me !. Kaksi muuta parasta ovat ehkä No Fashion Victims ja Just Chillin.


Miten ehdit bloggaamaan noin usein? Eikö koulu vie aikaa? 
No totta kai koulu vie aikaa, mutta jotenkin tää bloggaaminen tuo ihanan piristyksen tähän muuten tylsään arkeen. Ei  bloggaamiseen edes mene niin paljon aikaa.


Miksi aloitit bloggaamisen? / Mistä sait idean bloggaamiseen? 
Idea tuli vaan siitä, kun seurailin itse asiassa vain yhtä ainoaa blogia. Aattelin kokeilla, millaista se olisi. Yllätyksekseni huomasin, että ihan hirmuisen monella nuorella on oma blogi!


Mikä bloggaamisessa on parasta? Entä huonointa? 
Parasta on vain pukea omia ajatuksia sanoiksi ja jakaa ihanien lukijoiden kanssa omia tekemisiä. Kommentit on kans tosi kivoja! Huonointa on ehkä se, kun ei aina keksi postattavaa :D


Teetkö joskus videopostauksen? 
Een mä tiiä uskallanko!


Miksei sulle voi kommentoida anonyyminä? 
Joskus tuli kauheesti spämmäyskommentteja, joten otin sen sitten pois. Musta on kivempi kun ihmiset on sanojensa takana ihan ihmisenä eikä olemattomana henkilönä.

Kolmas osa tulee ylihuomenna :)

Kuvat © We heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)