9.11.2012

HIUSDONITSI

Kokeiltiin tässä yks päivä kavereiden kaa tämmöisiä ihania hiusdonitsinutturoita hiuksiimme! Tai no Vera niitä taiteili, mä vaan istuin siinä kärsimättömänä odottaen lopputulosta. Oon nimittäin aina ollut sitä mieltä, ettei mulle vaan yksinkertaisesti sovi mikään nuttura tai ponnari, mutta pakko sanoa että toi lettinuttura oli ihan törkeen ihana! ♥

Tänään onkin sitten taas perjantai ja ihana Venla lupaili tulla meille yöksi pitkästä aikaa. Suunnitelmissa olis leipoa sekä suolaisia että makeita muffinsseja ja tietty katsoa joku leffa! Noista muffinsseista koetan muistaa ottaa kuvia tännekin, mutten tosiaankaan lupaa mitään kun tää mun muisti nyt on vähän tämmönen :D Kiva ilta on siis kuiteski luvassa! Mites teillä?

4 kommenttia

  1. ihaaana toi nuttura ! o;

    http://blondurette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva idea, vois itsekin kokeilla laittaa letiä nutturan ympärille :-)

    http://myvariablelifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kannattaa, tosta nimittäin tulee tosi kiva! Varmasti vielä kivempi sulla kuin mulla :D

      Poista

Piristä mun päivää :-)