21.11.2012

LIEBSTER BLOG

Nyt on kyllä postausideat jossain aiiivan muualla kuin mun takataskussa, joten aattelin laittaa tälle päivälle jotain mahdollisimman pientä ja kivaa. Tai en tiiä, pakko mun vaan oli tästäkin asiasta postata kun kerran tämmöisen haasteen sain :D

Eli kiitos Miralle haasteesta :)



"Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi myös tarkoittaa suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
2. Valitse viisi blogia, joilla on alle 200 lukijaa, ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset kelle jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen."


Ja hei apuva, tajusin nimittäin kaikkien yllätykseksi (ja mun omaksi harmikseni), etten lue edes viittä alle 200 lukijan blogia!! Siksi mä aattelin olla teille vieläkin kivempi ja päätin, että kaikki tän postauksen lukijat alle 200 lukijalla voivat tehdä tän ja siten saadaan joka iikka tähän haasteeseen mukaan :) Kivaa, eikös! Ja muistakaa linkittää postauksenne tähän postaukseen normaaliin tapaan, sillä musta on hirmuisen kiva lukea teidän höpinöitänne ;)

Eli pallo on teillä, antaa tulla vaan! :D Kivaa keskiviikkoa!

4 kommenttia

  1. http://bettystix.blogspot.fi/2012/11/last-child.html

    Tos toi mun liebster blog juttu, jonka sulta kopsasin :)
    Käy lukee myös muitaki jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii, meen heti kattomaan :) Joo luen totta kai!

      Poista
  2. http://sarakarkkiblogi.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html
    Minäkin otin haasteen vastaan! :D

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)