17.11.2012

LIKE A MIRROR


Heipsulivei! Tässä hieman fiilistelykuvia eräältä pakkasaamulta. Tää ja ens viikko menee nyt lähinnä vaan koulujuttuihin, kun TET:n takia meillä on heitetty kaikki jutut samalle viikolle... noot nice. Hieman häppeninkiä on sentään onneksi mahtunut, kun olin eilen kattelemassa Aamunkoin! Höpisen kuitenkin siitä varmaan lisää vasta vähän myöhemmin... :)

Nyt mä taidan mennä tekemään niitä koulujuttuja tai sitten jotain aivan muuta. Veikkaan jälkimmäistä. Hassunhauskaa viikonloppua :)

12 kommenttia

  1. ihanat noi seuraa blogia kuvat tossa ja toi banneri ♥ ja tosi kivoja noi kuvat tos sivus! tykkään tosta ideasta :)

    VastaaPoista
  2. voi olla etten oo vaan tajunnu tällä mun luetun ymmärtämisellä, mut mikä on sun TET-kohde ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei sun luetunymmärtämisessä ole mitään vikaa, sillä en vain ole vielä kertonut sitä :D Meen apteekkiin!

      Poista
  3. Ihania kuvia :o♥

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Toi maisema vaan oli niin nätti!

      Poista
  4. Sun blogi oli yks kymmenen parhaan joukossa :) kurkkaamssa http://littlepieceoftheworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mikä ihana piristys :) Kiitti paljon!

      Poista
  5. On kyl hienoja kuvia! Mä tykkään kuvata heijastuksia, niis on jotai jännää :)

    http://www.whenyoureonaholiday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Nää on joo jotenkin mielenkiintoisen upeita :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)