29.11.2012

NEW WOOLLY HAT

Mä en niin tuu kestämään tätä talvea. Sen vuoksi lupailin eilen ittelleni, että nyt alan pukea kaikki mahdolliset lisäkkeet päälleni heti tästä päivästä lähtien ja heitän ton nahkatakin johonkin nurkkaan odottamaan kevättä. Mä vaan yksinkertaisesti jäädyn tonne. Eli kyllä, talvi taisi alkaa justhetinyt. Itkettää.

Talvivaatteet mulla onkin onneksi jo ihan kunnossa, ja itse asiassa ne vaan odottelee käyttöön ottamista. Ja se päivä tulee olemaan tänään. Kaivoin nimittäin mustat (vanhat) talvisaappaat ja viime vuonna ostetut kinuskinväriset UGG:t laatikon pohjalta esille! Kyllä nyt kelpaa Vero Modan talvitakilla, Monkin kaulahuivilla ja lapasilla sekä UGG:n sämpylöillä tuolla tallustella! ;-)

Mutta tietty talvea ei voi kutsua talveksi, jos ei käytä pipoa (älkää kysykö, tää on tätä mun loogista ajattelutapaa :-D). Etsin nimittäin ihan hitsin kauan burgundya pipoa sopimaan niiden Monkin kaulahuivin ja lapasten kanssa, mutta lopulta Stockan nettikaupasta semmoisen bongasin. Ja voi että se on täydellinen!



Laitoin kuvaan pari tonttuherraa pipon kaveriksi ja hyvin näyttävät hekin siitä tykkäävän, haha :-D Ja voi kattokaa tota tupsua! Tää pipo taitaa
 nyt kyllä pysyä mun päässä ihan kevääseen saakka.

Nyt mä taidan taas lähteä töihin nauttimaan apteekkialasta (ette ikinä arvaa, kuinka ihana oli kirjottaa toi sana töihin), joten heipsan vaan kaikille murmeleille ;-)

26 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Kiitti :) Lupaan jossain vaiheessa laittaa siitä kuvia mun päässä.

      Poista
  2. Haluaisitko liittyä mun blogiin niin liityn sun (pistä vain kommenttia)? :) palatytonelamasta.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä käyn katsomassa sun blogin ja liityn lukijaksi, jos kiinnostun :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Oi mä tiiän! Toi on ihan täydellinen :)

      Poista
  4. Joo mulla ihan sama, en tiiä miten kestän tän talven!
    Huomennakin pitäis tulla lumimyräkkä ja sataa ainakin 30 senttiä lunta..

    http://terapiavarit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en oikeesti kestä!! Tää on ihan tuskaa :(

      Poista
  5. ihana blogi sulla :) liityin lukijaks! http://jossuih.blogspot.fi/ < tuossa mun blogi, liity ihmees lukijaks jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos paljon :) Käyn katsomassa myös sun blogin!

      Poista
  6. ihana ulkoasu ja kirjotat tosi kivasti :)
    ja toi pipo on aiva ihana!

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Haha ihana pipo ja nuo kaverit siinä! Symppiksiä :)) Tosi kiva blogi sulla! :)

    VastaaPoista
  8. Ihana pipo! (: mistä sä muuten ostat sun vaateita? musta sulla on ihana tyyli ja haluisin itekkin löytää tollasii vaatteita :) millon muuten se kokkauskilpailu jatkuu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tykkään siitä itsekin :)

      Noo lähinnä nykyään tilaan ulkomailta tai ostan vaatteita ei niin suosituista kaupoista. Toki multa löytyy niitä massavaatteitakin, mutta nyt lähikuukausina oon oikeesti ostanut lähes vain ja ainoastaan niitä hieman kalliimpia ja erilaisia, laadukkaita vaatteita. H&M ja Gina eivät siis kuulu mun listalle, vaan esim. Asos, Monki, Bershka, Stradivarius ja Zara sekä Vila ja Vero Moda ovat aivan ihania kaikki :)

      Huomenna tulee postaus toisesta osasta, jeii :-D

      Poista
  9. Ihana toi karvatupsu! :D

    http://vaatetellen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Ihana pipo! :)


    http://llovewantneed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. aaaivan söpö pipo<3 munki pitäs löytää itelleni joku kiva:) muutenki ihana blogi, kuvat nii hienoja!

    aranciata-bu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon :) Onnea etsintään, sitä nimittäin tarvitsee jos hieman erikoisen väristä etsii!

      Poista

Piristä mun päivää :-)