19.11.2012

UUSI TALVITAKKI

Melkein (huom. melkein) toivoisin, että olisi joko niin kylmä että tarkenis talvitakilla tai sitten niin lämmin ettei nahkatakilla tulis ollenkaan kylmä. Nyt on just tämmönen ihan kamala välisää, jolloin talvitakilla on kuuma ja nahkatakilla kylmä. Jeii. Tässä yks aamu mittari näytti kuitenkin ihan pakkasta, joten mä vähän innostuin kun sain laittaa tän mun uuden talvitakin päälle... :D Ja voi että toi takki on lämmin!


Talvitakki: Vero Moda | Kaulahuivi ja lapaset: Monki | Kengät: DinSko

Ja hupsistakeikkaa, olihan mulla tietty ekaa kertaa noi Monkin jättiasusteetkin takin kavereina! Ehkä ne oli osasyyllisiä siihen, että mulla oli jopa hieman kuuma tuolla ulkona :D




Semmonen talvitakki siis mulla. Ja nyt mun ilokseni on taas ollut näitä välisäitä, jolloin mä palellun tuolla ulkona vaikka kuinka olisi hirmuinen villapaita alla... ehkä mä vaan kuiteski toivon samantien tota kesää niin olis paljon helpompaa :D

Millaiset talvitakit teillä on? :)

20 kommenttia

  1. Mulla on sellanen tummansininen vähän parkatakki mallinen talvitakki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa kivalta :) Parkatakit on ihania!

      Poista
  2. Nuo välisäät on kyllä ärsyttäviä!
    Itelläni on talvitakkina ollu jo neljä vuotta nahkatakki, jonka alle pistän kovilla pakkasilla hupparin.
    Viime talvi oli kyllä hirmu kylmä nii vannoin kyllä ostavasi täks talveks ihan oikeen talvitakin. Ei mitään hajua millasen, sen näkkee sitte :D

    http://bettystix.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi onnea etsintään! Mä niiiiiin paljon toivon ettei tää talvi vastais noita kahta edellistä talvea :D

      Poista
  3. Mul on iteasias ihan melkei samallainen talvitakki! :D Mut toi on kyl tosi kiva :)

    http://chocorosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi ja takki:)


    http://mia-kristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Upee talvitakki! Rakastan talvitakkeja! :)

    VastaaPoista
  6. oi ihana takki ja noi asusteet! tää sun blogis on aivan huippu, tykkään tosi kovasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Ihana kuulla, että tykkäät :)

      Poista
  7. aaa hehee, eksyimpä tännekin.... semmonen tummaharmaa duffeli!!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva vaan että eksyit :D Oii kuulostaa kivalta!

      Poista
  8. Aivan unelmatakki! ja tosi kivan olonen tää blogi muutenkin :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tää onkin tosi kiva, hirmuisen lämmin ja mukava päällä :) Kiitos paljon!

      Poista
  9. mulla on toi sama mut tummansinisenä :) tykkään tosi paljon kyl tostakin väristä! http://lifeiswhatyoumakeit-aurora.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmasti myös tosi ihana! Oi että mä tykkään tosta takista :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)