23.12.2012

CHRISTMAS HOLIDAY

Ihanaa viimeistä adventtia muruset! Eilen oli mulla koko peruskoulun viimeinen joulujuhla, jossa odottelin kärsimättömästi loman alkua tämmöisillä juhlatamineilla...


Mekko: ostettu New Yorkista | Korkkarit: ostettu Stockalta | Laukku: MiuMiu |
Bolero: Vila | Helmet: Koruharakka.com

Toi mekko oli muuten ihan rakkautta ensi silmäyksellä, kun sitä Macy's-tavaratalossa viime kesän NYC:n matkalla sovitin. Olin nimittäin ihan sataprosenttisen varma, että tulisin pukemaan sen ylleni tähän nyt olleeseen joulujuhlaan. Ja jep, niinhän siinä sitten kävikin, sillä mä tosiaan keikutin ton mekon kassalle samantien. Toi on vaan niin yksinkertaisen kaunis mekko, joka soppii niin kesän kuin talvenkin juhliin. Just one word: perfect.
(Kuvassa ei muuten näy, mutta mekon olkaimet menee selässä silleen kivasti ristiin!)

Mutta hei, mä oon ihan varppina elänyt jossain taikasumussa ton matkan jälkeen, sillä en mä mitenkään uskonut sen juhlan tulevan näin pian. Hui kamala kun toi aika oikeen viuuuuh sujahtaa ohitse... voiko kukaan muka oikeesti uskoa, että jo huomenna on joulu? Sitä mäkin.


Mitäs tykkäätte? Pukeuduitteko ihan perusvaatteisiin vai ilmoittautuuko joku sellaiseksi, joka rakastaa juhliin panostamista yli kaiken? Täällä meillä ainakin asustaa yks semmoinen tyttö... :-D

Tän päivän suunnitelmiin kuuluukin lähinnä vaan pakkaamista joulunviettoa varten sekä tietty illalla joulusauna. Saunominen kynttilän valossa on nimittäin ollut jo pienestä pitäen mun ihan ykkösjuttu tälleen jouluisin, josta mä vieläkin tykkään aika lailla...
Huomenna mä sitten lähdenkin pois täältä Helsingistä joulua viettämään, joten seuraavan kerran kuulette musta kunnolla vasta joulun jälkeen. Eli aivan uskomattoman ihanaa joulua kaikille ja muistakaa syödä paljon, paljon suklaata! :-)

Onko muuten kukaan muu hurahtanut Jouluradioon? Mä nimittäin kuuntelen sitä nytkin tässä naputellessani... Haha, oon nolo! ;-)

7 kommenttia

  1. Mäkin tykkään ihan ylitse kaiken laittautua joulujuhlaa tms. varten! :--D
    ..jotkut meidän luokkalaiset tytöt sanoivat mulle ja mun kavereille, ettei kannattaisi laittautua, kun meillä oli yökirkko.. Eihän me kavereitten kanssa tietenkään kuunneltu näitä kolmea tyttöä, jotka tulivatkin kouluun ihan perus vaatteissa sitten, kun muut meidän luokan tytöt oli laittautunut ihan kunnolla.. :DD

    Hyvää joulua sulle, tää sun blogi on ihan paras!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no hyvä etten ole ainut :-D Meilläkin tuli osa tonne joulujuhlaan ihan perusvaatteissa...

      Kiitos samoin, vietä hauska joulu! Ja hei ihana kuulla, että tykkäät :)

      Poista
  2. Kauniita kuvia, ihanat noi kengät ja kauluakoru !(:

    VastaaPoista
  3. Ihana mekko! ja mä kyllä tunnustaudun sellaiseksi ihmiseksi, että tykkään panostaa juhliin ja juhla-asuun kunnolla! tänävuonna kävi joulujuhlien kanssa tyhmästi etten ehtinyt kunnolla kampausta&meikkiä tehdä, mutta mekon kuitenkin tottakai laitoin! :)

    Oikein ihanaa joulua sinne! :)
    http://mmilya.blogspot.fi <- Saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)