31.12.2012

JOULULAHJOJA

Tän vuoden joululahjat, here u go!

Sydänkorvikset, korurasia, kaksivärinen neule, vesivärikuosiset sortsit, burgundy pitsitoppi, kukkainen kaulustoppi, burgundyt sukkikset, burgundyt sukat, perhoskaulakoru, lakka, kuivashampoo, tammenterhokaulakoru, Style-kirja, yöpuku, seinäkalenteri, helmi- ja I♥NYC-nominationpalat, suklaata, ruusukynttilä, "lahjakortti" kasvohoitoon sekä ripsien ja kulmien muotoiluun + värjäykseen (jonne aikomus olis mennä nyt tammikuun alussa), huulikiilto, rahaa...


... sekä viimeisenä (ja ehkä parhaimpana) Canonin 600D. Ostin tän ihanuuden ihan itse joululahjarahoillani, joten kai sen vielä joululahjaksi voisi luokitella. No words needed. ♥

Mitäs tykkäätte? Mitä te saitte joulupukilta? Olisitteko muuten kaivanneet jostain muusta lahjasta vielä kuvaa? Tai lisää kuvia kamerasta? Kommentoikaa vaan, jos jotain haluutte nähdä - meikäläisen tekee nimittäin hirmuiloiseksi kaikki, jotka antavat lisäsyyn kuvailla tolla uudella kameralla! :-D Haha, laters ja pitäkää ihana vuoden 2012 viimeinen päivä!

7 kommenttia

  1. heijj, ootko tyytyväine toho canoniin? ku ite en tiiä et ostanko kalliimmalla nikonin vai helvammalla canonin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollut tosi tyytyväinen tähän mun 600D:hen, mutten ole ikinä omistanut Nikonia niin en osaa verrata sitä siihen. Canonin ohjelma on kuitenkin tosi helppokäyttöinen ja kamera on tosi mukava kädessä - suosittelen siis ostamaan :-)

      Jos jotain muita kysymyksiä tulee sulla mieleen Canonista, niin kysy ihmeessä :-)

      Poista
    2. Haluisitko kuvata noi uudet vaatteet tarkemmin nähtäviksi? Sulla on niin kiva tyyli että olis kiva nähdä ne:)

      Poista
    3. Totta kai, lupaan laittaa niistä kuvia myöhemmin! Tai ainakin silleen, että näätte ne mun päällä :-)

      Oi kiitti paljon! ♥

      Poista
  2. Aivan ihania koruja!! Mä olen ihan hulluna koruihin, joten lahjakortti kultasepänliikkeeseen kuuluu joululahjojen parhaimmistoon tänä vuonna :) toi korurasia on kans tosi nätti, mulla on itellä samantyylinen pinkki versio :)

    - http://shoppingkviini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Oi ihana lahja, koruja ei tosiaankaan voi koskaan olla liikaa! Mä ainakin haluisin hirveesti lisää kaikkia ihania koruja, joita voisi yhdistellä eri asujen kanssa... :-)

      Se on varmasti ihana! Ja vielä pinkki!! :-D Tommonen iso korurasia on tosi käytännöllinen, kun sinne mahtuu kaikki :-)

      Poista
    2. Sun kommentti tuli muuten kaksi kertaa, niin poistin toisen :-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)