28.12.2012

KAMERA KIIKARISSA


Huomenta huomenta! Mun on ihan pakko hihkaista tästä teillekin... Tehän tiiätte varmaan, että mulla on ollut jo vaikka kuinka kauan haaveena Canonin järkkäri, jolla sais aivan järisyttävän upeita ja tarkkoja kuvia. Tänään olis nimittäin aikomus mennä kauppaan vilkaisemaan sellaisia ihan livenä! Ja jeps, tää mun nykyinen Sonyn pokkari on aiiiivan eri luokkaa Canonin ihanuuskameran kanssa... :-D

Mutta niin, sain siis isovanhemmilta joululahjaksi jonkin verran rahaa, jotka nyt aikoisin tuhlata uuteen kameraan. Pitkän harkintajan jälkeen oon jo aika varma valinnastani (600D), mutta kaipailisin silti teidänkin mielipiteitä. Eli kaikki, jotka omistavat Canonin järkkärin hintahaarukaltaan 450-800 euroa, niin kertokaa ihmeessä vinkkejä/kokemuksia/suosituksia/risuja/ruusuja omista kameroistanne ja objektiiveistanne! Shooot!

Kuvat Googlesta + oma muokkaus

8 kommenttia

  1. hahha eiiikäää :D Mä oon menos ite ostaa tänään ton canon 600d:n :DD Mut siis sitä mä kai sit ite suosittelisin ku oon itekki hankkimassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sellasen mä nyt juuri äsken hankinkin!! :-D

      Poista
  2. Sain just joululahjaks kauan unelmana olleen canon eos 600d:n ja on aivan ihana!! Just täydellinen ja ottaa niin hyvä laatusia kuvia ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, ihana kuulla :) Ootan jo ihan kauheesti, että pääsisin kuvailemaan tolla!

      Poista
  3. jep, mäkin omistan canonin kuussatasen, on toiminu tosi hyvin! i love it!

    VastaaPoista
  4. Oh wow! So interesting! :)

    Merry Christmas, dear! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yeah, I know! :-D I bought that Canon 600D yesterday and it's soooo amazing! ♥

      Oh thank you! Merry Christmas Anna! :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)