5.12.2012

MASENTAVA SÄÄ


Nyt joku ihan varppina huutaa siellä, että eiii tää sää mikään masentava ole! Sorry, mutta meikä vaan on sitä mieltä, että tää lumi ja kylmyys on ihan tuskaa... Ja hei sen masentavuuden (onks toi edes sana? :-D) näkee myös jokainen pieni talvea rakastava höppänäkin näistä kuvista ;-) Huhhuh, ihan alkaa itkettää kun näitä kuvia kattoo.

Tai no ei ihan kaikkia kuvia kannata tiirailla itku silmässä, sillä ton toisen kuvan tehtävänä on kuvastaa mun TET-jaksoa. Ja ihan huippua sellaista. Viihdyn nimittäin siellä toosi hyvin ja oon oppinut toosi paljon kaikkea uutta. Nää kaikki kuvat onkin muuten otettu vasta illalla sieltä pois tullessani kännykällä (lue: sormet valkoisina kylmästä), sillä en valitettavasti edes jaksanut vaivautua nappaamaan kameraa mukaan tonne säähän... polonenhan katsokaas paleltuu siellä! Haha, mutta hei mites teillä menee? :-D

Psst. Nappaako tän vuoden joulukalenteri? Muhun ainakin nappaa! ;-)

12 kommenttia

  1. Siis onhan se aika masentavaa, mutta jotenkin ihanan freesi ilma. :) Kyl se täst.. viel 4-5 kuukautta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, just sen pituus on kaikkein kamalinta :-D

      Poista
  2. Hei mä meinasin kanssa mennä apteekkiin Tettiin viimevuonna! :D Mutta enpä sitten mennykkään... Mä ainakin rakastan tota ilmaa! Musta on ihanaa kun on yli viistoista astetta pakkasta hihi :D Kaikki muut ei ehkä oo ihan samaa mieltä... musta se on vaan niin ihana tunne kun astuu ulos ja tuntee pakkasen ja kaikkialla on paljon lunta <3

    http://chocorosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, mihin sä sitten menit? :)

      Haha, mä tiesin jo tän sun mielipitees talvesta ja lumesta! Sorry, en kyllä samastu ;-)

      Poista
  3. Kerrot varmaan sadatta kertaa blogissasi että ulkona on masentava sää ja että vihaat talvea. Ymmärrämme varmasti ensimmäisellä kerrallakin. Viime postaukset ovat olleet samantyyppisiä: Tet ja sää. Toivoisin vaihtelevuutta aiheisiin ja pituutta postauksiin. Toivon että otat kommentin rakentavana. Hyvää joulua ja uutta vuotta 2013!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I know, tää nyt on vaan tätä aikaa :( Harmi muuten, jos oot tota mieltä, koska musta nyt lähiviikkoina mun postaukset ovat olleet aika kivoja :) Enkä ole maininnut TET:stä kuin kaksi kertaa, joten en sanoisi sen olevan kovinkaan paljoa... mutta totta, oot kuitenkin oikeessa siinä, että ideat on tällä hetkellä jossain aivan muualla kuin mun takataskussa. Koettakaa vaan kestää, kyllä tää tästä! :)

      Kiitos kuitenkin kommentista, musta on vaan kiva saada erilaisia mielipiteitä! Hyvää joulua sullekin :)

      Poista
  4. Käyppäs kurkkaan! :) http://andrevei.blogspot.fi/2012/12/liebsterii-piristamaan.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirmuisesti, mutta mä tein ton just vähän aikaa sitten :)
      http://kisstherain-p.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html

      Poista
  5. ihania kuvia!! Jään ehdottomasti seurailee ;) käy säki tsekkaamas mun ja kaverini blogi

    http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Talvi on ihana<3 totta tosin, että -2 olisi sopivan kylmä eikä -20:) koita kestää!!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, yritän ;-) Onneksi toi kylmyys nyt vähän helpotti - ainakin täksi päiväksi!

      Poista

Piristä mun päivää :-)