2.12.2012

RUOKAKILPAILU OSA 2/4

Miksi oi miksi nää viikonloput täyttyy nykyään aina niin hyvällä ja täyttävällä ruoalla? Eilen oli nimittäin ruokakilpailun toinen osa ja tällä kertaa vuorossa oli isiii, joka oli huippupisteiden perässä tällaisella menulla!

Alkuruoka: grillattua parsaa
Pääruoka: canneloneja lihatäytteellä
Jälkiruoka: crème brûlée

Psst. Älkää ikinä menkö futispeliin tällaisen menun jälkeen. Eräs tyttönen nimittäin taisi tehdä niin...


Aika hyviä noi olikin, pakko myöntää. Ulkona oli vielä ihanan valoisaa (eikun ei, ei tota säätä voi sanoa ihanaksi edes tällaisessa tilanteessa...), joten kuvat ruoista onnistuivat aika hyvin. Tai no joo, ehkä ruokakin oli tässä osasyyllisenä, sillä onhan toi alkuruoan annos ainakin aika nätti!
Ja tietty jälkkäri vei taas mun sydämen - tällainen herkkusuu kun olen. Ette siitä varmaan montaa kertaa ole kuullutkaan, haha... Aina yhtä valloittava crème brûlée (rakastan noita aksentteja!) on vaan niin ihana, ihana ja ihana valinta. Namnamnam.


Ensi viikolla onkin sitten mun vuoro, huii! Menu ei kuitenkaan ole vielä ihan valmis, joten sitä pitäisi pohdiskella tässä joku kerta vaikka bussia ootellessa (:-D)... Kattoo ny, ainakin se tulee olemaan semmoinen, jota mä itse rakastan ja jonka mä tuun syömään yhdessä hujauksessa. Tai ei, ehkä mä nautin siitä. Pitäkää mulle kuitenkin peukkuja!! :-D

14 kommenttia

  1. Vitsi sun isäs on hyvä kokki! Mun iskä osaa hädintuskin keittää perunat :DD

    http://chocorosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei munkaan isi tee mitään ruokaa ikinä :-D Tällaisessa kisassa se kuitenkin panostaa, ja kun reseptin mukaan menee, niin hyvin se on ainakin aina tähän mennessä onnistunut.
      Että älä huoli, ei munkaan isi tiedä oikeesti ruoanlaitosta paljon mitään ;-)

      Poista
  2. Nätti ja kivan rauhallinen ulkoasu sulla :) ja toi ruoka näyttää herkulliselta!

    http://likeadayin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Pitää vielä lisätä että olis mukava jos ottaisit ton sananvahvistuksen pois päältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mä oon luullut että otin sen pois jo aikoja sitten!? Hyvä kun sanoit, se on nimittäin hirmuisen ärsyttävä munkin mielestä :-D Nyt sitä ei enää pitäisi olla.

      Poista
  4. Oih miten satuinkin kurkkaamaan tähän blogiin just nyt kun tuossa nököttää toi crème brûlée -kuva! Tein ite samaa herkkua ekan kerran joku viikko sitten ja kauhea himotus jäi kyllä tota jälkiruokaa kohtaan:-D Tää ei nyt yhtään paranna sitä, voi tuo näyttää ihan täydelliseltä...:-D Tosi kiva idea tämmöinen kilpailu:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mä oon syönyt sitä jo monen monta kertaa (niin kotona itsetehtynä kuin ulkomaillakin) ja aina se vaan on yhtä herkullista! ♥ Varmaan paras jälkkäri ikinä.

      Ja niin on, tää on oikeesti hauskaa :-D

      Poista
  5. Nam.. ihanannäkösiä ruokia! :)

    http://unelmat-todeksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vitsit ei tälläsiä kuvia kestä kattella, kuola valuu jo näppäimistölle ;D

    Tosi kiva blogi tämä muuten:)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)