17.12.2012

RUOKAKILPAILU OSA 4/4

Viimeinen kokkaaja lumosi tällaisella menulla.

Alkuruoka: rukiinen caprese
Pääruoka: penne all'arrabbiata
Jälkiruoka: piparitiramisu


Teemana oli selkeesti italialainen menu, joten mä voisin antaa siitä jo tuhat lisäpistettä. Lisäksi toi tulinen penne all'arrabbiata on yks mun feivoritti, jota otan aika usein ulkomailla ravintoloissa. Ja haha, toi jouluinen piparitiramisu sai mut jo nimeltään näkemään sydämiä :-D Naminami. (Kuvassa ei muuten näy, mutta siinä on sellaisia ihania kerroksia, kuten tiramisussa on aina... reseptiä tulloo, jos vaan haluutte!)

Muutkin taisivat tykätä tästä viimeisestä kolmen ruokalajin ateriasta, sillä rätätätätätätää (rumpujen pärinää) tämän viimeisen aterian kokkaaja oli myös koko tän leikkimielisen kisan voittaja!!! Ihan ihmettelin, miten se tommosen jälkkärin osasi valmistaa, haha :-D Onnee vaan!

Tässä muuten vielä mun oman aterian kattaus, jonka unohdin laittaa viime ruokapostaukseen! Red n' green! ♥


Semmoinen kisa tänä vuonna, ensi vuonna sitten taas uusi kisa ja uudet ruokalajit. Ja uusi vuodenaika, sillä aateltiin ensi vuonna tehdä tää kisa kesäaikaan. Kattoo ny... Mitäs muuten tykkäsitte näistä ruokapostauksista? Jees oor nou?

Nyt onkin sitten viisi vihoviimeistä koulupäivää jäljellä tältä vuodelta ja sitten joululomaaaa! Jesjesjes :-)

Muistakaa muuten sanoa, jos haluutte jostakin kilpailun ruokalajista reseptin. Tässä eka ateria, tässä toka ja tässä kolmas.

6 kommenttia

  1. Vau, ihanan näköstä :) Erityisesti toi penne all'arabiata näyttää niin hyvältä! Kuka tää viimenen kokkaaja muuten oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mä tiiän!
      Oho, mä kun luulin, että se tuli jo selväksi. Tai siis kun muut kokkaajat olivat jo äiti, iskä ja minä, niin siis tää vika kokkaaja oli mun veli :-D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hihkaise vaan, jos reseptiä kaipaat ;-)

      Poista
  3. voi ei, mä oisin halunnu ton piparitiramisun ohjeen, mutta mä en voi syödä kanelia. :( mä joudun tehä joulupiparitkin kanelittomalla ohjeella :( mutta voiksä kuitenkin kertoo ton ohjeen, niin korvaan sen sitten jotenkin (: namita näyttää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :-( Lupaan laittaa sen nyt jossain vaiheessa!

      Tää sun kommentti tuli muuten kaksi kertaa eri käyttäjillä, joten poistin toisen.

      Poista

Piristä mun päivää :-)