20.12.2012

TOMORROW

Joitakin satunnaisuuksia joulukuulta...


Piparitaikina ♥ Kynttilät ♥ Kanelikaakao ♥ Jouluvalot ♥ Lämpöiset kengät ♥ Joulukalenterit ♥ Villasukat ♥ Itsetehdyt joulukortit ♥ Joulukoristeet ♥ Suklaakonvehdit ♥ Glögi ♥ Joululaulut ♥ Joulukuusen tuoksu ♥ ...

Tehtävät vaan lisääntyy, vaikka lomaa kohti tässä vaan koko ajan mennään! Onneksi yllä luettelemani asiat sekä muutamat muut ihanuudet piristävät kummasti tälleen talvi-iltoina. Nytkin mä tässä villasukat jalassa oottelen jo huomista, jolloin tuodaan joulukuusi olkkariin autotallista. Ja onhan huomenna sen lisäksi myös se kuuluisa päivä, josta kaikki nyt höpisee. U know, kuka siihen muka ihan oikeesti uskoo? Mä ainakin oon suunnitellut niin paljon kaikkea ihanaa nyt lähipäiville, että uskaltaakin mikään maailmanloppu tulla häiritsemään mun suunnitelmia, haha :-D

Lauantaina meillä onkin sitten joulujuhla, johon aattelin laittaa sen mun New Yorkista ostamani mustavalkoisen mekon ja ne vähän aikaa sitten ostamani täykyt korkkarit. Kuvia asusta näätte varmaankin vielä ennen joulua, jos vaan lauantaiaamuna saan napattua (edes jonkinlaisia) kuvia. Sen jälkeen saattekin sitten taas niitä ihania joululahjapostauksia jossakin vaiheessa, jeiii :-) Mutta hei kivaa joulunodotusta!

4 kommenttia

  1. tykkään tästä sun blogin ulkoasusta hirveesti ! ihanat sävyt. :-)

    VastaaPoista
  2. hei jes - ei ollakaan ainoo koulu jolla on joulujuhla vasta lauantaina! :-D elämän pieniä iloja..!
    ihana blogi sulla! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään ollut tiennyt muita kouluja joilla olisi! :-D Haha, niinpä!
      Kiitos paljon, ihana kuulla :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)