14.12.2012

VIHDOINKIN ASUKUVIA

Hups, ei niistä edellistä taida ollakaan vielä kovin pitkä aika! Tai no onneksi kaikilla bloggaajilla on tää sama pikku ongelma talvisin, joten ehkei tästä niin kauhean huonoa omatuntoa kannata olla... Parit kuvat ehdittiin kuitenkin tässä joku päivä napsaista vielä valoisaan aikaan tossa lumisella (ja jäisellä) pihatiellä. Jeii. Ja muuten olkaas kiitollisia, sillä mä laitan ne tänne vähän väkipakolla: en nimittäin uskaltanut sutata mun naamaa Paintilla, niin aattelin sitten että sietäkää nää tämmöisiä, haha :-D Mutku pakko mun on teille jotain näyttää!


Talvitakki Vero Moda | Kaulahuivi ja lapaset Monki | Pipo tilattu Stockalta | Farkut Zara
Kaulustoppi Monki | Kengät UGG

Hyvin perusasua siis tälleen talvisin, tossa nyt on tietysti kaikki talvikamppeet vielä lisänä. Se on vaan niin kauheen epäreilua, että just tähän aikaan vuodesta tekis kauheesti mieli laittaa hameita joka päivä, mutta kun ei se vaan onnistu ei. On niin kylymäää!

Keskiviikko muuten oli aika kiva päivä. Ja ei, en tarkoita sitä että oli 12.12.12 (haha, klo 12.12 kaikki alkoi ruokalassa taputtaa :-D), vaikka onhan sekin ihan jees juttu ;-) Olin nimittäin taas kaupungilla, sillä ystäväni Venla sai mut houkuteltua katsomaan Salkkarileffan. Ja hei mä oon just sellanen, joka on kattonut niitä monta vuotta putkeen mutta päässyt riippuvuudesta eroon reilu vuosi sitten. Otin siis iiison riskin, mutta hengissä selvittiin! Ja haha, ei vitsi kun nauratti koko leffan ajan :-D Varsinkin yks kohta oli niin hullun hauska etten ees saanut suunnilleen happea... happi oli tosin siinä vaiheessa varmaan loppu koko tilasta, koska koko sali hekotti täyttä kurkkua!! :-D

Nyt on sitten perjantai, jota oon oikeesti odottanut maanantaista lähtien ihan hirrmuisesti. Joku sanoi, että TET:n jälkeen jaksaisi koulua tosi hyvin. Njääh, ei pidä paikkaansa. Joululomaaaa, I need u!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)