24.1.2013

5 NEW THINGS FROM ASOS

Tässäpä nää Asoksen aletilaukset, here u go!


♥ Kyllä noilla bikineillä kelpaa Singaporen lämmössä naatiskella arskasta! ♥ Mustat täydelliset farkut - vihdoin mä omistan semmoiset! ♥ Toi pronssinen peplum oli päällä ehkä kaunein peplum-toppi ikinä! Ette varmana malta olla näkemättä siitä asukuvia! ♥ Syötävän suloinen kukkakuosi tekee noista housuista ensi kevään lempparivaatteen! ♥ Rakkaus peplum-toppeihin on alkanut! ♥

Ai että, kuinka onnistuneen tilauksen oon taas tehnyt :-) Nyt mun vaatekaapista on täytetty uusien vaatteiden mentävä aukko ja lupaan, etten osta mitään vaatteita nyt vähän aikaan... tai no siis ennen matkaa ainakaan ;-)

Ja hei jos mun olisi ihan pakko sanoa lempparini näistä ostoksista, niin toi pronssinen peplum oli kyllä päällä ihan törkeen ihana! :-) Voitto taitaa siis mennä mun osalta sinne, mutta mites on teidän laita? Löytyykö lempparia? Let me know!

10 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Oi niin on, varsinkin ruskettuneella iholla ne on varmasti ihan törkeen ihanat :-) ♥

      Poista
  2. Ihania vaatteita! ja pelum-topit oli molemmat kyllä mun suosikkeja (--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ne ovatkin aikamoisia kaunokaisia :-) ♥

      Poista
  3. noi bikinit on unelma <3 !

    http://neaviiivi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Noi bikinit ottaisin ittelleniki millon vaan, ihanat! :)

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, noi on ihan täydelliset kesäbiksut :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)