8.1.2013

ALESHOPPAILUA ASOKSELLA

Oi kattokaa, millaisia (ale)kaunokaisia napsautin ostoskoriin vähän aikaa sitten!


Valkoinen peplum-toppi täältä. | Mustat perusfarkut täältä. | Kukkakuosiset farkut täältä.
Kukkakuosiset bikinit täältä. | Pronssinen peplum-toppi täältä.

No okei, noi biksut ja mustat farkut oli kyllä ihan normaalihintaisia, mutta ei voi mittään! Asos on nimittäin mun ihan ehdoton lempparinettikauppa, josta olisin voinut ostaa ittelleni vaikka mitä vielä noitten lisäksi. Mutta ehkä noi on jo ihan tarpeeksi ;-) Osa noista oli tosin sellaista must have -kamaa, esimerkiksi uudet bikinit ensi hiihtoloman matkalle on ollut mun ostoslistalla jo aika pitkään. Kyllä nää kelepaa mulle! ♥

Noo, nappaako vai ei? Mä ainakin ootan näiden rantautumista tänne mun luo jo ihan hulluna! :-D

Kuvat © Asos.com

8 kommenttia

  1. minne meette hiihtolomalla ?:-) jonnekkin aurinkooo ottamaaa :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta kai ;-) Singaporeen mennään! ♥

      Poista
  2. Noi bikinit on niiiiin ihanat! :-) itekin oon etsiskelly tontapasia, pitää stekata Asos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mä tiiän ;-)
      Oi tsekkaa ihmeessä! Asos on ihan huippu :-) ♥

      Poista
  3. äää toi pronssinen peplum on ihan täydellinen!!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I know! ♥ Sain muuten varmaan lähes viimeisen kappaleen, sillä tota ei näköjään ole enää varastossa... Hih, kerrankin kävi tuuri :-)

      Poista
  4. En kestä ku pitäis alkaa nyt jo tilaan jotain bikineitä et ois kesäks sit kivat, mä oon aina niin myöhässä et vasta kesäloman alussa alan hätääntyneenä ettiin jotain ja ei tietenkään oo jäljellä ku vääriä kokoja! Ja jos sattuu löytään sopivan niin tietysti ylä- tai alaosaa ei oo oikeessa koossa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on aina ihan sama juttu :-D En edes osta joka kesä uusia bikineitä, mutta jotenkin nyt halusin uudet tonne matkalle... Noi on vaan niin ihanat! ♥

      Tsemppiä etsintään jo nyt! Toi Asoksen bikinivalikoima kannattaa ainakin tsekata! :-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)