28.1.2013

BLINIVIIKONLOPPU


Peplum ja housut: Asos.com | Bolero: Vila | Kaulakoru: Koruharakka.com

Huhhuh, vihdoin ja viimein mä sain edes jollakin tavalla muokattua nää asukuvat lauantailta. Päällä mulla oli toi uusi ihanuustoppi, joka ei kyllä noissa kuvissa ole ihan edukseen mutta yritys hyvä kuitenkin... Viime viikonloppu tuli ja meni taas niin nopeesti, etten varmaan ehtinyt sekuntiakaan löhöillä kotona. Mutta hei ei se mittää, sillä koko viikonlopun kohokohta oli saada maistaa ensimmäistä kertaa venäläisiä herkkuja, nimittäin blinejä! Oi että, rakkaus on kyllä suuri... namnam! ♥

Nyt pitäisi vielä jaksaa puristaa viimeiset viikot ennen hiihtolomaa, kunnes mä pääsen vihdoin sinne lämpimään naatiskelemaan arskasta. Vain yksi vaivainen koekin on jäljellä, jesjesjes! Nyt mä taidan kuitenkin tallustaa tonne alakertaan herkuttelemaan herkkusieni-avocadosalaatilla, joten moikkamoi vaan kaikille :-) Palaillaan taas keskiviikkona!

6 kommenttia

  1. Sulla on vaan niin nättejä vaatteita ! (:



    http://inspire-to-be.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voiku sulla on ihana blogi ja tosi kivoja kuvia! :)

    -> www.whoami-life.blogspot.fi liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäät!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)