6.1.2013

VANHA NAAMA

Nyt joku ihan varppina luulee tosta otsikosta, että mä oisin käynyt jollain plastiikkakirurgilla :-D Haha, no en sentään! Mä kävin nimittäin edellispäivänä sellaisessa ihonpuhdistuksessa, jonne sain joululahjaksi jonkinlaisen lahjakortin vanhemmiltani. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin sen kauneushoitolan nimi oli Elegia Day Spa, jossa sitten otin sen kasvohoidon, ripsien ja kulmien värjäyksen sekä kulmien muotoilun. Voin kyllä ihan suoraan sanoa, että se ihonpuhdistus ja mustapäiden poisotto sattui aika lailla... En kyllä olis missään nimessä halunnut nähdä naamaani sen jälkeen - oli nimittäin sen verran punainen ja kiiltävä! :-D Haha, onneksi ei tullut ketään tuttua vastaan! (tosin vastaantulijat varmaan mietti että mikä ton kasvoja vaivaa...)

Eilen punoitus oli kuitenkin lähtenyt jo ihan kokonaan ja hyvä niin! Olin nimittäin oikeesti aika järkyn näköinen... :-D Tai no tietysti toi eka kerta on aina pahin, kun iho ei ole ollenkaan tottunut tollaiseen tukkiutuneiden ihohuokosten avaamiseen. Mutta hei kaipa se lopputulos on se tärkein juttu, sillä tosi kivaltahan tää iho nyt näyttää ja on jopa paremman näköinen kuin ennen, jeii! :-)


Karvakauluksinen neule: Vero Moda | Farkut: Zara | Pipo: ostettu Stockalta | Kengät: UGG

Ja jos joku tosta mun kilometrin pituisesta höpötyksestä jotain tajusi, niin idea oli että nää tän postauksen kuvat on otettu jo ennen sitä kauneushoitola-päivää. Näissä on siis vanhat kulmat ja vanha iho, jos sen nyt niin voi ilmaista :-D Saa nähä, saanko tässä joku päivä otettua tänne teillekin jotain kuvia tästä mun (uudesta) pärstästä...

Tänään onkin sitten vika lomapäivä ja ohjelmaan kuuluu ainakin Venlan kanssa macaronsien leipomista sekä loman ensimmäiset treenit. Ja huomenna onkin sitten paluu arkeen, jes. Tuntuu jotenkin ihan mahdottomalta alkaa tehdä mitään, kun on koko loman vaan levännyt, syönyt, levännyt, syönyt ja ehkä vähän vielä syönyt :-D Haha, olisko mitenkään sallittua toivottaa hiihtoloma jo tervetulleeksi? ;-)

10 kommenttia

  1. Tökkiks ne jollai piikil niitä ihohuokosii auki :s mä oon meinannu mennä kans kasvohoitoo mut kaikkialla siihe kuuluu ihonpuhdistus enkä oo yhtää innostunu ku entukkää piikeistä ja mua sattuu herkästi :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itse asiassa oikein tiedä, millä se niitä otti pois :-D Sormilla ja jonkinlaisilla siihen tarkoitetuilla pinseteillä varmaan (tai siltä se ainakin tuntui)... Pidin katsos silmiä koko ajan kiinni enkä kehdannut kysyä, millaisella vempeleellä se niitä tökki :-D Mutta hei onneksi se oli kuitenkin niin lyhyt aika, niin sen kyllä kesti ihan hyvin. Hampaat irvessä vaan ;-)

      Ja jos sattumista pelkäät, niin kannattaa ottaa jokin muunlainen kasvohoito kuin sellainen ihonpuhdistus. Esimerkiksi tuolta Elegia Day Spa:stakin löytyi muutamia sellaisia, mm. pikakasvohoito (kaksoispuhdistus, kuorinta, naamio, kosteutus) tai suklaakasvohoito. Sinuna soittaisin eri kauneushoitoloihin ja kysyisin, millainen hoito olisi juuri sinulle sopiva. Kerro, ettet halua mitään edes hieman sattuvaa syväpuhdistusta. Kyllä sieltä sopiva pitäisi jostain löytyä :-)

      Tsemppiä etsintään! :-)

      Poista
  2. Mä oon tosi monesti aatellu, että olis kiva käydä kokeileen jotain tuollasta kasvohoitoa, missä noita mustapäitä poistettais, kun mulla niitä sattuu olemaan tuossa nenän päällä aika paljon.
    Mutta sitä vaan mietin, että kuinka kauan ne suunnilleen sitten pysyy poissa, että kuinkakohan usein joutus aina käydä tommosissa kasvohoidoissa..(?)
    Muutenki pelkään, että se sattuu ihan sairaasti, vaan kyllä kai voisin kärsiä sen verran, että nuo ilkeät mustapäät sais poistettua.
    ..kauneuden eteen pitää kärsiä, vai miten se oli..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää oli itse asiassa vasta munkin eka kerta, joten en tiedä kuinka kauan tää puhdistus tulee auttamaan. Nyt vaan muistan ton päivän ja katon kauanko "vaikutus" kestää :-) Toivottavasti ainakin tosi kauan, sillä eihän tommosesta viitsi maksaa kuin max. pari kertaa vuodessa...

      Mullakin oli muuten noita kamalia mustapäitä tossa nenässä ja vihaan niitä yli kaiken! Mulla oli samat fiiliksetkin niitten suhteen, nimittäin "sattuu tai ei, pois mä ne haluun"!! :-D Haha, mutta jos sattumista pelkää, niin kannattaa lukea toi mun eka kommentti, jossa jotain höpisin noista ei-sattuvista hoidoista...

      Kyllä mä silti tämmöistä hoitoa suosittelisin - kauneuden eteen pitää (kai) vähän kärsiä, kuten sanoit ;-)

      Poista
  3. Mikähän hoito sulla noista täsmälleen oli kun niitä näyttää olevan aika monta? :D Mä oon kanssa tommosta joskus miettiny mutta jättänyt kuitenkin aina menemättä... En oikein tiedä miten tehokkaita noi on, joten ootan innolla sun kokemuksia! ;)

    http://chocorosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.elegiadayspa.fi/hoidot/kasvohoidot/mekaaninen_ihonpuhdistus

      Toi oli toi mun kasvohoito :-) Lisäksi otin sen ripsien ja kulmien värjäyksen sekä kulmien muotoilun (20 €).

      Niin, onhan toi aika kallis eikä sitä oikein tiedä auttaako se vai ei (riippuu myös tietenkin millaisen hoidon ottaa)... Lähinnä siksi mä sinne halusinkin mennä, että sitten tietäisin tohon vastauksen :-) Ja vaikkei ero nyt olekaan mikään ihan kauhean huomattava, toivon että tää tulis pysymään tämmöisenä vaikka kuinka pitkään! Eli suosittelen kyllä menoa :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mä linkkasin sen mun puhdistuksen jo tossa ylempänä, hinta taisi olla 75 euroa :-)

      Poista
  5. Oot tosi kaunis ja rakastan tota sun pipoa! Aivan ihana! ja toi väri sopii sulle tosi hyvin:)

    http://janinah-noboundaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)