9.2.2013

BEIGE & TURQUOISE

Oon jo pidemmän aikaa etsinyt täydellisiä beessejä ja khakinvihreitä housuja, mutta tuloksettoman metsästyksen jälkeen taisi se into jossakin vaiheessa lopahtaa... Tässä yks päivä äiti sitten työnsi eteeni täysin yllätyksenä kahdet housut - sekä khakinvihreät että beessit! Jeii! No, siinä sitten kokeilin niitä hampaat irveessä peläten niiden olevan liian pienet, mutta kappas kummaa! Ne oli ihan täydellisen kokoiset! Haha, ei tämmöstä voi tapahtua mulle :-D

Nyt lähipäivien aikana noi on siis päätynyt mun jalkaan useampaankin otteeseen, ja eilen sitten ehdittiin napata niistä jo ensimmäiset kuvatkin. Perinteinen palmikkoneule + beessi housut on musta ihana yhdistelmä, mutta oikeestihan noi housut vaan yksinkertaisesti sopii ihan jokaikisen paidan kanssa. Aika kivat, eikös!


Neule: Tom Tailor | Housut: H&M | Kengät: UGG | Kaulakoru: Koruharakka.com

Tänään aattelin viettää leppoisan lauantaipäivän tekemällä hieman koulujuttuja, menemällä pitkälle sauvakävelylenkille sekä tietysti maistamalla tän vuoden ekat laskiaispullat. Vihdoinkin. ♥

8 kommenttia

  1. Tosi kivoja kuvia, ja ihana toi villis! :-)

    > hennadiennaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. pakko kysyä noista housuista senverran, että onko ne sulla löystynyt käytössä? mulla on nimittäin samannäköiset pöksyt hm:ltä ja ne venyi melkeen yhden koon isommaksi parin päivän käytön jälkeen, harmittaa! :-(

    ihana toi neule! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, onpas kurjaa :-( Mä oon nyt käyttänyt noita vasta muutaman kerran enkä kyllä vielä ole mitään tommoista huomannut. Tosin H&M:n vaatteet yleensäkin venyvät ihan mukavasti käytössä, joten en yhtään ihmettelisi jos nääkin hieman venyisivät ajan myötä... saa nähä.

      Kiitti :-) ♥

      Poista
  3. aivan ihana neule!!!

    tsekkaa mun elämää Espanjasta jos kiinnostaa! :) http://spanishminttu.blogspot.com.es/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-)
      Joo meen heti kattomaan, Espanja on ihana maa! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)