13.2.2013

MATKAHERMOILUA

Apuva, ei mulla ole ennen tämmöistä kiirettä ja stressiä esiintynyt ennen matkaa! Eilinen päivä oli nimittäin yhtä tuskaa pitkän lukuainepainotteisen koulupäivän sekä kokeisiin lukemisen takia, joten tän illan aattelin viettää hieman rauhallisemmissa merkeissä. Matkalaukut on onneksi jo loppusilausta vaille valmiita, ja vain muutamat vaatelisäykset täytyy vielä suorittaa viimeistään huomenissa. Hihi, ihanaa, kun ei tarvitse ottaa mitään lämpimiä vaatteita mukaan - pelkkiä sortseja ja toppeja vaan! ♥

Tänään koulussa onkin sitten viimeinen koe ennen lomaa ja sitten voin unohtaa noi koulukirjat muutamaksi viikoksi ihan kokonaan. Muita kirjoja tuun tosin lukemaan matkalla varmaan aikamoisen kasan, mutta ne nyt on ihan eri asia. Vai voiko muka ihanampaaa olla kuin löhöillä uima-altaalla kuuman auringon alla hyvä kirja kädessä? Lisäksi vielä satunnaiset pulahtelut veteen sekä aina välillä tarjoiltavat virkistysjuomat, niin kyllä kelepaa. Voi että mä oon kaivannut tällaista matkaa.

Hups, tälleen ennen matkaa mun löpinät ei taida viitata oikein mihikään muuhun kuin tohon lomailuun, hehe :-D Äkillisen kuvapulan takia mä kuitenkin tarvitsin jotain eloa tähän postaukseen, joten tässä nyt jotain satunnaisia räpsyjä kuluneelta kuukaudelta...


Ruoka taitaa ainakin olla yks mun lempparikuvattavista, haha :-D Siitä puheen ollen mun täytyykin nyt tallustaa aamupalalle ja aloittaa keskiviikko mukillisella lämmintä teetä. Palaillaan taas huomenissa, stay tuned ;-)

6 kommenttia

  1. Ooh, toi salaatti näyttää ihan älyttömän hyvälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa lähemmässä salaatissa taisi olla ainakin aurinkokuivattuja tomaatteja, tomaatteja, mozzarellaa, rucolaa ja pestoa + ihan salaattia :-) Namnam, hyvää oli! ♥

      Poista
  2. Tosi kiva blogi sinulla!! Mahtavia maisemakuvia myös :) kiitos linkkauksesta! Liityin lukijaksesi :)

    http://restrictedfashion.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, että tykkäät :-) ♥

      Poista
  3. sulla on toooosi ihana blogi ja oot kaunis ! liityin lukijaks :) !

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)