26.3.2013

INKKARITYTTÖ

Oi musta vihdoinkin tuntuu, että kyllä se kevät sieltä oikeesti tulee! Oon nimittäin jo ihan kevätfiiliksissä ja tekis vaan mieli vetäistä converset jalkaan ja hyppelehtiä kuivilla kaduilla :-D Tai no kaduilla, jotka tosin vielä jostain kumman syystä ovat ihan valkoisen massan peitossa... mut kyl se tästä! ;-)

Hihi, kyllä tää kesää kohti hiipiminen tekee jotain muutakin. Esimerkiksi mä hymyilen entistä enemmän jopa koulussa ja mulla on kauhee vimma mennä koko ajan ulos käppäilemään. Mä oon oikeestaan aika iloinen tällä hetkellä. Tästä tulee hyvä päivä. Tai ainakin saa luvan tulla, sillä olis yks koekin edessä... miten noi kokeet muuten (joita sattuu olemaan jakson viimeisten yhdeksän päivän sisällä jopa ihanat viisi) tekee aina niin melankolisen tunnelman? :-D Heh, no ei vaiskaan, tää tyttö aikoo nimittäin tsempata tän kevään niin hirmuisesti, että kaikki tulee yllättymään mun kevään numeroista. Se on saletti se.


Ollaanpas sitä muikeena! Tässä hieman asua eiliseltä, jolloin puin päälleni uuden farkkuliivin (?) supersuloisilla inkkari-kauluksilla! Hihi, toi on niin ihana :-) Ostin sen viime viikolla Bik Bokista, ja keksin tolle ihanuudelle jo nyt vaikka mitä upeita asukokonaisuuksia kesäksi! Ainakin korkeavyötäröisten farkkusortsien kanssa toi sopii kuin nyrkki silmään. Tai siis... no, tajusitte idean :-D Arskat vaan päähän ja loaferit jalkaan, niin kesän festarityyli on valmis! Jos vaan niille festareille menisi, haha...

Mutta nyt täytyy kyllä mennä. Ei muuta kuin heipsan vaan ja muistakaa nauttikaa tosta ennenkuulumattomasta taivaan ilmiöstä eli auringosta! ;-)

Teitä on muuten lisääntynyt nyt lyhyenä aikana ihan hurjasti, iso kiitos siitä! ♥ Ootte huippuja.

39 kommenttia

  1. ihana paita:) yläosan värikäs kaulus tuo jollain tavalla tohon paitaan erikoisuutta josta tykkään:)

    betterlatethannever-saara.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, oon samaa mieltä :-) Kiitos Saara! ♥

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oi mä tiiän, pidän niistä itsekin :-) ♥

      Poista
  3. Oon aina luullut että oot ainaki 18, heh..:D Onneks tuo sivupalkki valaisi mua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mites nyt tälleen...? :-D Ihana sinä, otan ton ehdottomasti kohteliaisuutena! ♥

      Poista
  4. hirmu kiva toi liivi! :-) paljonkohan toi mahto maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta taisi olla siinä kolmenkympin paikkeilla :-) Kiitti paljon! ♥

      Poista
  5. ihana toi liivi♥ mä oon oikeen inkkarityttö niin kesä on mun kultaaikaa ku saan viipottaa mokkasiineissa hiukset vapaana ja käyttää niinpaljo inkkarikuviota että kaikilla menee varmaa järki:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana! :-D Mäkin rakastan tota kuosia niin paljon, että mun on aivan pakko hankkia kesäksi jotain muutakin inkkarityylistä! ♥

      Poista
  6. Sulla on aivan ihana tyyli ja oot tosi kaunis!!:)

    VastaaPoista
  7. Ah, Bikbok + inkkarikuosit kuulostaa niin hyvältä yhtälöltä! Jos ois sitä rahaakin taskussa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommentti tuli muuten kaksi kertaa, niin poistin toisen :-)

      Poista
  8. Tosi kiva blgi! :) liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
  9. ihanaihanaihanaihana liivi ja sinä! :-)

    VastaaPoista
  10. Vähänkö ihana blogi ;3 Jään lukiaksi!

    http://stereoloveh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, että tykkäät :-) ♥

      Poista
  11. Sul on kiva blogi, jään seuraamaan! Oot tosi kaunis myös, ja toi farkkuliivi... TÄYDELLINEN kesäks ja varsinkin just festareille! :)

    Mun blogi ei oo enää bloggerissa (ni älä klikkaa nimeä :))

    http://liteomemilia.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, ihana kommentti :-) ♥

      Hei hyvä kun sanoit, olin nimittäin just klikkaamassa sun nimeä! Käyn siis tsekkaamassa :-)

      Poista
  12. ihana asu!:)

    http://millaff.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Tuo kaulus,
    mahtava
    saa miut haluumaan sellasen paidan
    kokonaan sitä kuosia,
    uaaaa.
    suloinen asu.

    VastaaPoista
  14. oot super kaunis ja kiva blogi ! :)

    VastaaPoista
  15. Ootpa nätti tyttö & ihana blogi sulla ! :)
    http://nobodyloveme--mariasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Ihana asu ja oot kaunis! :) Jään seurailemaan!

    VastaaPoista
  17. oi ihana toi farkkuliivi!:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)