12.3.2013

SUNDMANS KROG

Kävimme sunnuntaina syömässä Sundmans Krogissa, ihan kauppatorin reunustalla olevassa ravintolassa. Tässä hieman kuvia visiitistä...


Paikka oli tosi kaunis ja vanhanaikainen (lähes 200 vuotta vanha!), joten suosittelen kyllä käymistä. Ainakin ton jälkkärin takia, sillä ei kai nyt kukaan crème brûléesta voi kieltäytyä? Sitä mäkin, hehe...

Kävin muuten viime viikonloppuna lenkillä. Tai siis ihan vaan tiedoksi, mutta en ole käynyt sitten viime syksyn ollenkaan. Oli siis jo korkea aika ja pakko myöntää, että sehän oli aika kivaa! Haha, ei uskois tätä mun suusta kuulevan nimimerkillä vihaanlenkkeilyä97... :-D No, nyt oon sitten keksinyt uuden rastin kevään must do -hommeliin: käy lenkillä kerran viikossa. Tän epätavallisen innostuksen kaveriksi vois siis se kevätkin alkaa sieltä jossain vaiheessa kurkistaa, ettei tarvitsisi ahtaa päälleen niin montaa kerrosta kamppeita... eihän mua edes tunnistanut sieltä takkien ja pipojen alta, haha! ;-)

Heh, eipä mulla tässä muuta. Jonkinnäköisiä asukuvia tästä Sundmans Krog -reissusta saattekin sitten varmaan torstaina... Eli moikkamoi ja tsemppiä muuten kaikille yo-kirjoittajille, jos sellaisia siellä ruudun toiselta puolelta löytyy :-) Kivaa tiistaita!

4 kommenttia

  1. nam toi creme burlee näyttää super hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin ihan taivaallista, kun söi ensin ton kirpsakan raparperisössön tosta päältä :-D ♥

      Poista
  2. Tosi laadukkaita kuvia ja siisti ulkoasu, tykkään. Jään seurailee (:

    http://duoreges.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)