12.4.2013

ABC OF MY LIFE

A aurinko - mä rakastan kesää ja lämpöä yli kaiken!
B bloggaaminen - nykyään hyvinkin oleellinen osa mun elämää!
C crème brûlée - hihi, jälkkäri nro 1!
D Desperate Housewives - paras TV-sarja ikinä!
E elokuvat - elokuvien katselu on ihan mun lempparipuuhaa!
F futis - lähes neljän vuoden pelaamisen jälkeen voin sanoa, että tää laji on todella lähellä mun sydäntä ♥
G grateful - kaikista asioista kannattaa oikeesti olla kiitollinen, vaikkei niiden arvoa ehkä aina tajuakaan ajatella!
H Helsinki - en tuu ikinä muuttamaan täältä poies!
I italialainen ruoka - voi nam, voisin elää vain sellaisella ruoalla!
J jälkkärit - oon aiiiiivan liian perso makealle, hehehe!


K
koti - maailman paras paikka ♥
L lukeminen - hyvää kirjaa ei voita mikään!
M matkustaminen - asia, jota ilman en vaan yksinkertaisesti voisi elää!
N NYC - pakko päästä sinne uudestaan, vaikkavaikka joskus uutenavuotena!
O opiskelu - musta on hirmuisen tärkeää opiskella kunnolla, sillä se vaikuttaa niin paljon tulevaisuuteen!
P perhe - no words needed ♥
Q quality - haha, oon varsinainen laatuaddikti!
R ranska - todella kaunis kieli, jota olisi aivan mahtava osata puhua kuin suomea! Je l'aime!
S suklaa - jos joku sanoo sanan suklaa, mä oon jo tulossa!
T tarkka - heh, oon ehkä vähän liiankin tarkka ja huolellinen!


U
unelmat - unelmointi on jotain niin ihanaa, ai että!
V vaatteet - my passion ♥
W weekend - paras aika viikosta, hehehe!
X xmas - rakastan joulun tunnelmaa, kun lauletaan joululauluja ja kaikkialla tuoksuu pipari, joulukuusi ja kynttilät!
Y ystävät - ilman teitä en olisi yhtikäs mitään ♥
Z zzz... - oi nukkuminen on vaan niin kivaa!
Å Åbo - synnyinkaupunkini, jossa asuin ensimmäiset kaksi vuotta!
Ä äiti - love u ♥
Ö ötökät - hyihyiiii, en tykkää yhtään mistään hämppiksistä tai muista örkeistä!

14 kommenttia

  1. Tää oli ihan super kiva postaus! Tälläsiä postauksia missä "tutustuu" bloggaajaan paremmin on aina niin kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi ihana kuulla, kiitos paljon :-) ♥

      Poista
  2. Olipas ihanaa lukea tämmönen postaus kun just vasta tänään löysin tän blogin ja liityin lukijaks nii mahtavaa saada tietää susta jotakin :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana idea noi aakkoset <3 ja ihanat kuvat <3 :)aion tehdä omaankin blogiin joku kerta tälläsen..
    http://iidu97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kiva postaus! oot iha älyttömän nätti :)

    http://quukkel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. voi ihana blogi! tykkään tosi paljon täst ulkoasust :) + oot tosi kaunis! taisit just saada uuden lukian :D

    http://ainorauha.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)