14.4.2013

GOOD MORNING, SUNSHINE


Huomenta huomenta! Oon ihan varma, ettei mikään voisi voittaa herkullista aamupalaa näin sunnuntaiaamuna. Herkuttelin nimittäin maustamattomalla jogurtilla marjojen, hedelmien, kaurahiutaleiden ja pähkinöiden kera sekä tietysti naatiskelin täysin kiireettömästä aamusta. Mä vaan yksinkertaisesti rakastan tällaisia vapaita aamuja, varsinkin kun ulkonakin on nyt satanut ja toi lumi alkaa pikkuhiljaa väistymään jonnekin aivan muualle. Hih, tänään tekis mieli tehdä jotain kivaa.

Nyt mä taidan mennä sohvalle hyvän lehden kanssa ja vaan löhöillä siinä hetken aikaa. Tekisi myös mieli kuvailla teille jotain, mutta valitettavasti mun pää lyö taas vaihteeksi ihan tyhjää. Any ideas? Mutta hei eipä mulla muuta, tää nyt oli vaan tällainen pikkuinen aamupostaus, kun jotain vaihtelua kaipasin. Ihanaa sunnuntaita kaikille! ♥

22 kommenttia

  1. Oi nami miten herkullisen näkönen aamupala!♥ Tykkään ihan hirveesti tästä sun blogista, kuvat on aina niin nättejä ja sun kirjotustyyli on ihana :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Oi niin on! ♥ Marjoja ja hedelmiä vaihdellen tätä voisi syödä vaikka jokaikinen aamu :-)

      Poista
  3. Kukaha mulle tulis tekemää joka aamu tollasta, ku ite meinaan olla aika laiska .. :D

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis, eihän tohon mene kuin vaivaiset viisi minuuttia! :-D

      Poista
  4. Ihana tunnelma noista ihanista kuvista!! Samaten mä rakastan kiireettömiä aamuja jolloin ehtii syödä super hyvää aamupalaa :3

    http://mirannn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Mira :-) Sama täällä! ♥

      Poista
  5. aivan ihanan herkullisen näköistä♥

    VastaaPoista
  6. Oi mikä aamupala! :)
    jr-myownwayofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, ihan yks mun lemppareista :-) ♥

      Poista
  7. Oi vitsi että näyttää herkulliselta!<3
    P.s Liityin lukijaksesi :)

    ❤ : http://jasmincecilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Kyllä näin ihanan pirteen värisestä aamupalasta lähtis päivä hyvin käyntiin :)

    VastaaPoista
  9. Ihan sairaan herkullisen näköstä!!<3

    VastaaPoista
  10. Voi ku on herkullisen näkönen aamupala.. Tosin korvaisin omalta osaltani vadelmat jollain muulla:D Sulla on hieno ja kivan olonen blogi. Kuvat on tosi kivoja!:)

    http://storyoftiinaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ainakin testata mustikoita, ne ovat mun lemppareita :-) Kiitos tosi paljon, ihana kuulla! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)