20.4.2013

KEEP SMILING


Ihanaa lauantaiaamua kaikille! Tuolla ulkona on ihan uskomattoman ihana ilma, pakko päästä käppäilemään jossakin vaiheessa. Päivän missiona on nyt kuitenkin ihan piakkoin lähteä lenkille, jonka jälkeen täytyy leipoa jotakin hyvää illalla tuleville vieraille. Hihi, reseptiä saatte varmasti lähipäivinä!

Asukuvat taitavat olla torstailta, jolloin kokeilin ekaa kertaa noita mun beigejä nilkkureita. Vihdoinkin kadut ovat jo niin kuivia, ettei tarvitse pelätä astuvansa metrin syvään loskalätäkköön, haha! Ja olivathan nää kenkulitkin aika ihanat, kun vielä lisäksi mulla oli tossa ihan samansävyinen hapsulaukku kainalokaverina (:-D). Heh, ja toivottavasti toi Smiley-paitakin sai kaikki vastaantulijat hyvälle tuulelle :-)

Jeps, mutta hei nyt mä taidan siirtyä tota ulko-ovea kohti ja mennä lenkille. Mitäs teidän lauantaisuunnitelmiin kuuluu? Kertokaa vaan, teidän höpinät on aina niin piristävää luettavaa :-) Moikkamoiii!

18 kommenttia

  1. Voi miten kiva neule!:) Mun on pakko päästä tänään kyllä kans ulos ja sitten koulujuttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! ♥ Joo kannattaa ehdottomasti tehdä just noin päin, sillä ulkona käyminen (varsinkin noin ihanassa säässä) piristää kummasti :-) Kivaa lauantaita!

      Poista
  2. Miun lauantain suunnitelmiin kuuluu töihin lähtö. Iltavuoro odottaa, mutta oon niin hyvällä tuulella tän kesän tulemisen takia, että eipä haittaa yhtään. Vielä 7 päivää ku jaksaa tehä töitä nii sit muutama viikko vapaata :)

    Nää siun postaukset saa useinmiten miutkin hyvälle tuulelle! :)

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mikä ihana positiivinen asenne - mäkin oon niiiiiin innoissani näistä koko ajan lämpenevistä ilmoista :-) Ja hei ihanaa ja aurinkoista pikkulomaa jo tälleen etukäteen!

      Voi kiitos Riina, ihan mahtava kuulla :-) ♥

      Poista
  3. ooo cuul asu! ja hei vihdoinki otettu jostaki muusta kohtaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) ♥ Heh, älä muuta sano :-D Itekin oon ihan kurkkua myöten täynnä niitä saman taustan asukuvia! Nyyyt kun ilmat alkavat lämmetä, lupaan jaksaa tallustaa hieman tota ulko-ovea kauemmaksi. Tässäkin on ihan portaat vaivauduttu alas kulkea, hahaha... :-D

      Poista
  4. ihanat noi nilkkurit ! mun viikonloppu meneekin juhliessa, mikäs siinä juustokakkuja nauttiessa ja aurinkokin paistaa :) pakko vielä sanoo, et arvostan mielettömästi sitä ku jaksat vastata jokaiseen kommenttiin noin pitkästi ja piristävästi heh :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Hihi, kuulostaa kivalta :-) ♥ Itsekin olen mässäillyt tänään jo vaikka mitä (leipomisen "huono" puoli) :-D Hehehe...

      Oi kiitos paljon, musta se on jotenkin tosi tärkeä osa tätä blogikokonaisuutta. Lisäksi vastaaminen on musta hirmuisen hauskaa, sillä teillä on niin hyviä juttuja! ♥ Ja täytyyhän sitä iloa jakaa vähän muillekin... :-)

      Poista
  5. lauantai menee kotona flunssassa:(
    toi paita on ihana:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää, iso höh! :-( Paranemisia sinne päin, toivottavasti huomenna on jo parempi olo ja pääset nauttimaan tosta upeasta kevätsäästä!

      Kiitti paljon :-) ♥

      Poista
  6. http://worldinonesmile.blogspot.fi/2013/04/linkkaa-blogisi-esittelyt.html

    !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva, kiitos hirmuisesti :-) ♥ Pelastit mun päivän!

      Poista
  7. sulla on ihan älyttömän hyvä blogi ! Liityn lukijaks ! :))

    Käy kattoo mun blogit & liity lukijaks jos tykkäät (;

    Pieni Baskeripää: http://amaija.blogspot.fi/
    Filmillä. : http://maijallaonkamera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tervetulloo vaan :-) ♥ Totta kai käyn!

      Poista
  8. Ihana blogi, tykästyin varsinkin tähän ulkoasuun! (:

    http://hheiddiii.blogspot.fi/ Ois kiva jos kävisit kattomassa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti tosi paljon :-) ♥ Joo käyn tsekkaamassa!

      Poista
  9. oot tosi kaunis ja aivan ihanat kengät! :)♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, oon ihan otettu! Kiitos Jenna :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)