28.4.2013

TALLINNA OSA 1/2


Eipä paistanut aurinko ei. Nimittäin Tallinnassa, jossa vietimme koko eilisen päivän vain shoppaillen ja kierrellen ympäriinsä. Mutta eipä se mittään, sillä hyvässä seurassa ja hyvän ruuan piristämänä päivä oli kokonaisuudessaan aivan ihana! Ja heh, eivät ne ostoksetkaan hullumpia olleet. Niistä lisää myöhemmin ensi viikolla! :-)

En nyt näistä kuvista ala mitään ihmeempää selitellä, sillä kuvathan ne matkan tunnelmasta kertovat kaikkein parhaiten. Tai matkan ja matkan, pikkuinen päiväreissuhan tää vaan oli! No mutta enivei, Tallinna on kyllä todella suloinen pikkukaupunki, josta löytyy esimerkiksi kaksi mun ehdotonta lempparikauppaa. Tällaisen päiväreissun voisi siis mieluusti tehdä vaikka ennen koulun alkua uudestaan - uusien kouluvaatteiden takia, totta kai! :-) Hehehe, mutta eipä mulla nyt muuta. Toisen osan saattekin jo tiistaina, joten ihanaa sunnuntaina ja alkavaa viikkoa kaikille! Pus! ♥

16 kommenttia

  1. tosi kiva postaus ja ihania kuvia ! :)

    http://every-day-with-me.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, kiva että tykkäsit :-) ♥

      Poista
  2. saatko vaatteisiin rahaa sun vanhemmilta, vai maksatko ite? :-) tuntuu vaan että ostat kokoajan jotain, niin ite oon ainaski ihan peeaa kokoajan. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä nyt ihan koko ajan osta, pari kolme kertaa kuukaudessa :-) Ja Tallinnassa olin äidin kanssa, joten en tietenkään maksanut niitä ostoksia itse.

      Poista
  3. ihana postaus :) onko sulla kavereita joiden kanssa voisit viettää aikaa, koska oon huomannu sun blogin perusteella et meet kaikkialle aina sun perheesi kanssa, mutta kavereiden kanssa et?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Isse, lisää kuvia on tulossa! ;-) ♥

      Totta kai, mullahan on vaikka kuinka paljon kavereita :-D Jännää, että kysyit. Ja en yleensä laittele tänne mitään ihmeempiä tekemisiä, joten ehkä suurin osa asioista jää vain mainitsematta. Tää reissu oli tosin ihan tarkoituksella vaan äitini kanssa, joten siksi ei ketään kavereitani ollut mukana :-)

      Poista
  4. Ha, katoin et sulla on jotkut sarvet tossa kuvassa, kun sulla oli aurinkolasit! xd

    VastaaPoista
  5. aivan ihania kuvia!♥

    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tosi kivan olonen blogi:)))

    Käytkö kurkkaa mun?

    http://wecandoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon :-) ♥ Totta kai käyn!

      Poista

Piristä mun päivää :-)