10.4.2013

UUSI VAATEKÄTKÖ

Hih, haluisin esitellä teille mun uuden vaatekätkön! Se on jopa niin top secret, ettei edes meikä uskaltanut ottaa siitä kuvia, joissa se olisi ollut täydellisesti edukseen... ;-)


Mulla oli ollut jo pitkään iiiso probleema mun vaatekaapin kanssa, sillä mun henkaritila oli aivan liian pieni mun vaatteille! Henkarit olivat siellä nimittäin niin tiiviisti, ettei sieltä olisi kyllä millään maailman työvälineellä saatu yhtäkään vaatetta poies :-D Heh, tangolle oli siis tarvetta. Kekattiinkin laittaa sellainen piiloon mun oven taakse, jossa se ei olisi mitenkään esillä muttei kuitenkaan vaikeasti saatavillakaan. Ja hihhei, sehän sopii sinne kuin nenä päähän - tai tanko seinään tässä tapauksessa!

Jeps, aika kätsyä! Nyt mulla on vihdoin ja viimein lisätilaa tuolle mun alati kasvavalle vaatemäärälle (ja mahtuuhan sinne niitä uusiakin, kun kerran löytyy taas sopivia pikkukoloja, joihin niitä tunkea). En tosin halua ajatella, mihin mä sitten seuraavaksi alan tankoja viskelemään, kun toikin paikka tulee menemään täyteen, haha :-D Mutta eheiii, ei tommosia kannata murehtia. Vielä. Nyt mä oon nimittäin niiiiin iloinen, sillä mun kaikki ihanuudet saivat uuden ja tilavamman kodin! :-)

Mitäs sisustusprojekteja te olette tällaisissa ongelmatapauksissa tehneet? Let me know!

10 kommenttia

  1. Mulla on kans varsin täysi vaatekaappi, joten mulla on hankittuna erillinen rekki. Sekin alkaa nyt olla niin täynnä, ettei näytä enää niin kivalta kuin haluaisin sen näyttävän. Parasta olisi, jos sen saisi kätkettyä johonkin, mutta kun ei saa :D No, enpähän aio enää kovin kauaa asua kotona, josko asia selkenisi muuton myötä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, toivottavasti keksit jonkun ratkaisun tohon pulmaan! Muutto ainakin kuulostaa aika hyvältä vaihtoehdolta, hehe ;-) Ja hei ihanaa muuttoa omaan kämppään! ♥

      Poista
  2. hehe, mullaki on sellanen vaaterekki eikä olleskaa vaatekaappii :)

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä en varmaan ikinä selviäisi pelkällä rekillä! Tällainen lisätila tuli nimittäin oikeesti enemmän kuin tarpeeseen :-D

      Poista
  3. kantsii laittaa yhteen hengariin useampi paita!! sillä säästää tilaa ihmeen paljon ku hengarit vie jo ilman vaatteita ihmeen paljon tilaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, itse asiassa mulla oli varmaan vähintään viisi paitaa samassa henkarissa ennen tätä toimenpidettä :-D Sen epäkäytännöllisyyden takia päätinkin nyt ainakin alustavasti laittaa jokaisen omaan henkariinsa, mutta totta kai päällikkäisyys tulee sitten jälleen ajankohtaiseksi kun ilmenee taas tilanpuutetta :-)

      Ja oot ihan oikeessa, ne vie ihan älyttömän paljon tilaa vaatekaapissa! :-(

      Poista
  4. ihan tajuttoman kivan näkösiä vaatteita!:) Voi jumpe, mäkin haluun tommossen vaaterekin!:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon :-) ♥ Toi on kyllä tosi kätsy!

      Poista

Piristä mun päivää :-)