6.4.2013

YESTERDAY'S OUTFIT


Moikkamoi! Viime viikko oli kokonaisuudessaan aika kiireinen ja työntäyteinen, joten kuvien ottaminen jäi lievästi sanottuna taka-alalle. Oon käynyt syömässä poikkeuksellisesti parissa ravintolassa, käyttänyt converseja, naputellut jäätä pihalta, lenkkeillyt ja sauvakävellyt sekä tehnyt paaaaljon kouluhommia... huh, onneksi ensi viikolla alkaa jo uusi (ja viimeineeeeeen!!) jakso.

Yllä siis asua eiliseltä, jolloin tosiaan piipahdin Vapianossa riparikavereitteni kanssa. Melkein sorruin ostamaan jälkkärin, mutta hehe pidin pintani! Ja voi että mä rakastan kun tuolla ulkona on jo niin valoisaa! ♥ Tälleen alkaa aina miettiä, miten niistä pimeistä talvi-illoista oikein selviytyikään... :-D


Mutta nyt kiireet jatkuvat, sillä tänään mun pitäisi tehdä äikän essee ja sitten lähteäkin jo yksiin juhliin. Maanantaina taas palaillaan, joten kivaa viikonloppua ihanat! ♥

11 kommenttia

  1. ihanat vaatteet ja oot kaunis !(:

    VastaaPoista
  2. ihana blogi sulla! :)

    Käy kurkkaamassa myös mun uus blogi, http://sarisusannan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) ♥ Totta kai käyn!

      Poista
    2. Sun kommentti tuli muuten kaksi kertaa, niin poistin toisen :-)

      Poista
  3. Oi ihana asu! Mistä toi paita on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti Saara :-) ♥ Kukkatoppi on Monkista!

      Poista
  4. Onnea :) http://sasandras.blogspot.fi/2013/04/top-5.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää, kiitos hirmuisesti! Pelastit mun illan :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)