8.5.2013

CHERRY IN THE AIR

Hei mä unohdin esitellä teille, mitä sain itse laivareissulta saaliikseni! Tällaiset ihanuudet nappasin nimittäin mukaani (kassan kautta tietenkin)...


Nyt mullakin on vihdoin ja viimein oma tuoksu! Vai eikös se muka olisi aivan ihanaa, jos jokaikinen tunnistaisi sut sun hurrrrmaavan hajuveden perusteella? :-D Hehe, toi cherry in the air oli nimeltäänkin jo niin herkullinen, etten vaan voinut vastustaa! Ja jos muuten ootte tuoksutelleet tuota itse tuoksuakin, niin tiedätte, että sen jälkeen se täytyy lähes väkipakolla kiikuttaa kassalle (oli sitten alunperin ostamassa hajuvettä tai ei)...

Mutta mitäs muuta? Ostin uuden meikkivoiteen, jonka aion ottaa heti käyttöön kun toi edellinen sanoo hyvästit. Ja löysin mä myös ehkä parhaimman huulirasvan, mitä oon ikinä käyttänyt! Toi on niin kätsy, kun ei tarvitse sormia tahmata vaan voi kätevästi levitellä sitä suoraan huulille helpon pään ansiosta. Suosittelen testaamaan, meikä ainakin on ihan huulirasva-addikti ympäri vuoden!

Nyt on Tallinnan reissu jätettävä pois kuvioista, sillä teillä taitaa pursua siihen liittyvät jutut jo yli korvien. Heh, oottakaapa vaan, mitä kivoja postauksia mulla on teille kesällä luvassa! You had better watch out! ;-)

8 kommenttia

  1. Voiku sulla on ihana blogi! :)

    www.whoami-life.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mie oon jo pitkään etsiny just sellasta karkkisen makeaa ja raikasta hajuvettä, pitää varmaan käydä haistelemassa tuota kun kuulostaa siltä mitä etsinki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tää on just sellainen, mitä etsit! Kannattaa ehdottomasti mennä haistelemaan :-) ♥

      Poista
  3. Ihastuttava blogi sulla kyllä on! Oon seurannu tätä niin kauan ainakin 2 vuotta, ja muistan vielä sen ihanan vanhan bannerinkin. Gosu ajoilta tän oon siis bongannu!

    Jos muoti kiinnostaa liity lukemaan blogiani http://littlebitfashion-emma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon :-) ♥
      Haha, voi että siitäkin on jo aikaa! Oot näköjään seuraillut mun blogia ihan tän alkuajoista lähtien, jos goSusta oot tänne löytänyt XD Heh, toivottavasti jotain parannusta on kuitenkin huomattavissa siitä ajasta... :-D

      Käyn kurkkaamassa! :-)

      Poista
  4. Meinasinki tuon Lumenen meikkivoiteen mainita siinä sinun ihonhoitopostauksessa, mihin vinkkasin ihonhoito-ohjeita! Mie ostin vähän aikaa sitten just saman (saman värisenki!) ja se on osottautunu ehkä maailman parhaaksi.

    Helppo levittää, tasottaa ihon väriä, peittää hyvin ja hetken päästä kuivuu pinnasta niin, että puuteria ei tarvi kuin pienen sipauksen! Minun naamassa on pysyny koko päivän siistinä ja huoliteltuna ja peiteaineen käyttö on vähentyny hirveästi, koska pelkkä meikkivoideki peittää hyvin. Eikä ole tukkinu ihohuokosia, vaan illalla meikinpesun jälkeen kasvot on tasaisen väriset ja siistin näköset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi en malta odottaa, että pääsen käyttelemään tota! Jesjesjes, mahtava kuulla :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)