20.5.2013

JÄTTINUTTURA

Voin ihan valehtelematta myöntää, etten ollut koko yläasteen aikana pitänyt koulussa lainkaan hiuksiani kiinni. Tai no joo, tietysti liikkatunneilla, mutta muuten mulla on ollut aina auki. Aina. Jokaikinen tunti, jokaikinen minuutti ja sekunti. Aika kaameeta, eikö! Noo, meitsi tajusi sen vasta ihan äskettäin, kun huomasin Glitterissä ehkä maailman suurimman hiusdonitsin. Sopii tai ei, sitä olisi pakko testata!


Tämmöiseltä sitten näytin tässä joku päivä. Uskalsin just ja just kääntää naamavärkkinikin kohti kameraa, ettei vaan kukaan olis luullut mun puijaavan teitä että ethän sä ees oo noissa kun ei kerran kasvojakaan näy... mutta kyl vaan näkyy, se on mun naama! Ja hiukset nutturalla! Apuva!

Miltäs näyttää? Mä itse yllätyin aika positiivisesti, sillä olin aina luullut (tai no, luulen edelleen) ettei mulle sovi ponnarit tai muut hiukset kiinni -härpäkkeet. Näytän aivan vauvalta ja niin pois päin. Mutta tää jättinuttura olikin ihan hurjan kätsy ja kaiken lisäksi myös todella kaunis! Tuun ihan varppina pitämään tätä kesällä moneenkin otteeseen. Mä lupaan.

22 kommenttia

  1. Ihan älyttömän kivan näköinen ja sopii sulle mitä nyt noista kuvista näkee! :-)

    VastaaPoista
  2. Ihana! Kesällä varsinki kätevä tollanen kun pitkät hiukset on niin hiostavat helteellä! (Tänne Ouluunki saatiin vihdoin kesä, jee :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos :-) Oi niinpä, toi on ihan totta!
      Jeii, mahtava kuulla! :-D ♥

      Poista
  3. soppii tosi hyvin! ja höpöhöpö näytät miltään vauvalta - on tutkittu juttu, että naiset näyttää vanhemmilta hiukset kiinni! :)

    VastaaPoista
  4. VAU, aivan upea :)

    http://roselaceonyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ite oon käyttäny pienempää nutturadonitsia ja viime viikolla kans bongasin glitteristä tommosen ison. En ostanu vaikka mieli teki, mut nyt kun nään että toikin toimii hyvin niin täytyy varmaan hommata (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on tosiaan se kaikkein suurin niistä :-) ♥ Hihi, siitä vaan ostamaan!

      Poista
  6. Toi on tosi kiva kampaus ! ja oot älyttömän nätti :)

    http://chesiaqua.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. ite en oo koskaa kokeillu tehä donitsilla nutturaa, oon aina aatellu et siitä ei tuu jotenki luonnollisen näköstä:-D mut nyt mun mieli vaihtu kyllä täysin, toi on tosi kaunis kampaus!

    VastaaPoista
  8. Aivvan tajuttoman hieno ! Sopii sulle kyllä kuin nappi takkiin :) Eiks toi muka paina ku synti ? :D

    http://villakissanpaivaunia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva, kiitos tosi paljon :-) ♥
      Ja eeeei, se donitsihan on kevyttä kuin ilma! Ei toi paina yhtikäs mitään :-D

      Poista
  9. Mäkin tykkään aina välillä pitää nutturaa, vaikka oon myös sitä mieltä että näytän tyhmältä hiukset kiinni :D Harmi ettei ehkä ihan noin iso nuttura vielä onnistu :)

    ♥: obses-sions.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muakin aina välillä ottaa päähän noi mun pitkät hiukset, niin on pakko pistää jotenkin kiinni... Hihi, ja eiks se vähän niin mene, että itse ajattelee sillä tavalla mutta muut näkee asian todellisen puolen :-)

      Kokeile semmoista pienempää hiusdonitsia, silläkin tulee nimittäin tosi nätti nuttura! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)