2.5.2013

VAPPUHULINAA


Hellurei ja vappuja kaikille! Me juhlimme vappua perinteisesti Turussa ystävien, ilmapallojen, serpentiinin, suklaamansikoiden sekä kuplivien kanssa - yllä olevat vappuräpsyt kertovat siis jo aika hyvin, mistä meiän vappu oli tehty! Ilta taasen kului munkkeja ja tippaleipiä mussuttaen sekä simaa lipittäen, joten ruoka- ja juomapuolikaan eivät olleet ihan hulluimmasta päästä. Mites teiän vappu?

Tänään on jotenkin hassu fiilis, kun tuntuu ihan maanantailta ton pikkuisen päiväloman takia. Ja ensi viikolla on helatorstai, heh! Eipä oo muuten paljon koulua jäljellä ei - taitaa olla kuusi koetta niin tää tyttö sanoo peruskoululle heipat. Hihi, en malta odottaa! ♥

Kivaa torstaita (???) muruset! :-D

20 kommenttia

  1. Täydellisen näkösiä mansikoita! :))

    VastaaPoista
  2. haha voooi, kuus koetta... mulla enää kaks! ;-) ja sekin tuntuu liiaalliselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi sua onnekasta :-D Tsemppiä niihin! ♥

      Poista
  3. Pääsit mun Linkkaa blogisi -postauksen TOP 5'seen!
    http://choose-to-be-lucky.blogspot.fi/2013/05/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana, pelastit mun illan :-) ♥

      Poista
  4. Tosi kivoja kuvia! Myös muissa postauksissa täällä sun blogissa!! :)

    caughtinvogue.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, ihana blogii :)!

    <3 : http://myworld-henriikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Mä olin itte vappuna ja nytkin kipeenä niin en päässyt mihinkään. Ärsyttää tämmönen kevätflunssa varsinkin kun on oikeastaan koko talven ollut suht terve.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää, iso höh! :-( Pikaisia paranemisia sinnepäin! ♥

      Poista
  7. Kivan olonen ja tosi ihanan värikäs blogi!! :)

    VastaaPoista
  8. sun blogi vaikuttaa tosi ihanalta :) kivoja kuvia!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)