19.6.2013

TORIKAFFEILLA



Siinäpä pienoinen satsi torikuvia, olkaas hyvät! Käytiin siis Kauppatorilla viime viikonloppuna hakemassa perunoita ja kalaa. Tai no ketä mä yritän huijata - ei kai me nyt ilman munkkikaffeja sieltä lähdetty! :-D Heh, tori on kyllä musta aina niin kiva paikka tälleen kesäisin kun lokit kirkuvat, aurinko paistaa ja ilmassa tuoksuu kaikenlaiset hyvät vihannesten ja kalojen tuoksut. Ja tietenkin kaunis merimaisema kruunaa koko homman, ai että! Tosin mun kohokohtani tällä reissulla taisi olla toi yhdessä kuvassa nököttävä Ben&Jerry's-purkki, haha... muita Cookie Dough -hirmuja, anyone?! :-D

Tänään me siis kotiuduttiin Tukholman reissulta, jonka kuvia yritän huomenna muokata teidänkin nähtäväksi. Ostoksia ei tullut niin paljon ostettua kuin olisin luullut, mutta kyllä sieltä muutama ihanuus tuli napattua mukaan (kassan kautta, totta kai!). Mutta niistä sitten lisää myöhemmin!

Hui kamala kun mulla on nyt niin paljon kivoja postauksia teille luvassa! :-) Kunhan vaan ehtisin joskus kotonakin piipahtamaan enemmän kuin ne vaivaiset pari päivää...

13 kommenttia

  1. Cookie dough!! <3<3 parasta ikinä! Ja kivoja kuvia, värit on tosi kivoja nois kuvis:)

    VastaaPoista
  2. Hahaa, Cookie Dough- fani ilmoittautuu!;)

    VastaaPoista
  3. Sun blogi on kyllä ihan mahtava, kun kuvat on laadukkaita, päivität suht usein ja vaikutat niin iloselle ja positiiviselle ihmiselle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos hirmuisesti :-) ♥ Pelastit mun illan!

      Poista
  4. ihania kuvia! :-) sun blogis on niiin ihana oon onnellinen et löysin tän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Nelli, tosi ihana kuulla :-) ♥

      Poista
  5. kiva blogi:)
    miten saat oikee noin et sun kuvissa ei oo tollasta harmaata kehystä niin kuin mulla??:
    http://mintsulinblogi.blogspot.fi/

    oon yrittäny laittaa kaikki kehykset valkoseks mut tollai yks raja jää :S osaatko auttaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana :-) ♥ Mene Bloggerin Ulkoasuun > Mallin suunnittelutyökalu > Lisäasetukset > Kuvat > Reunuksen väri > Laita valkoiseksi

      Toivottavasti toimii, itselläni asetukset ovat ainakin tuolla tavalla :-)

      Poista
    2. Hui kamala, tää sun kommentti oli unohtunut multa ihan kokonaan! Anteeksi kauheesti! :-( ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)