28.6.2013

TUKHOLMAN OSTOKSET

Nyt saattekin iPadilla kirjoitettua postausta for the first time, jeii! Tukholmassa tuli siis kierreltyä aika monessakin eri paikassa shoppailemassa, sillä olin tehnyt jo etukäteen jonkinlaisen must-listan kaupoista, joissa tulisi käydä. Gallerian-ostoskeskus oli heti ykkösenä, sillä sieltä löytyi niin Topshop, Bik Bok, Hollister kuin Monkikin!


Kukallinen paita: Bik Bok | Ruudullinen paita: Bik Bok | Huppari: Hollister
Pitsihame: Topshop | Pilkullinen hame: Topshop

Aluksi mä en itse asiassa ostanut Hollisterista mitään, sillä en vain kerta kaikkiaan löytänyt sopivaa. Toisella visiitillä sitten päätin, että hitsi vieköön, pakkohan täältä nyt on jotain napata mukaan! :-D Perushuppari olisi varma valinta, ja kun löysin vielä syötävän suloisen pinkin pehmon, se oli rakkautta se! Toi huppari on ihan hurjan mukava päällä ja lisäksi se on edes hieman näyttävämpi kuin se perus valkoinen tai harmaa. Me likey!

Hameet oli myös yks asia, joiden osto oli mun missiona Tukholmassa. En tiiä miksi, mutta mä oon nyt ihan hullaantunut hameisiin! Topshopissa silmääni osuivat kaksi ihanaa kellohametta, toinen pitsinen ja toinen pilkullinen denim. Tyttömäisyyskiintiö tuli siis ostoksissa täyteen kertaheitolla!

Rakkauden rasvaprosentti -leffan mukaan: "On se semmosta". Kyllä sitä vaan aina jotain tarttuu mukaan, vaikkei mitään oikein etsisikään. Heh, no mutta mitäs tykkäätte? Kolahtaako ostokset vai ei? Meitsiin kolahtaa ja lujaa! 

32 kommenttia

  1. Tosi kivoja ostoksia! Mulla on itrlläni kans toi ruutupaita, ostin sen alennuksesta kympillä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Elisa :-) Oi saitpas halvalla, toi on kyllä ihana paita! ♥

      Poista
  2. Ei vitsi kun kivoja ostoksia, itte olis kesällä kova hinku päästä Tukholmaan! Kattoo nyt mitä siitäkään tulee, paljo toi hollisterin huppari makso :-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli alennuksella, hinta tais olla jossakin neljänkympin paikkeilla :-) Kiitos! ♥

      Poista
  3. oottelinki tätä postausta ja ihania vaatteita oot löytäny!:-)

    VastaaPoista
  4. upeita ostoksia :)

    http://nniiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti, pidän näistä itsekin :-) ♥

      Poista
  5. upeita ostoksia! ihana toi hollisterin huppari vois itekkin hankkia tommosen :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos hirmuisesti :-) Se onkin aivan ihana! ♥

      Poista
  6. Hahaa mä ostin tollasen samanlaisen hupparinkin lontoosta! :D Mut se on kyllä siniharmaa. Toi pallollinen hame näyttää ihanalta! <3

    VastaaPoista
  7. Maksoiko paljonkin yhteensä ? Meinaa ajattelin itse mennä vielä ennen amikseen menoa käydä virossa taikka tukholmassa :)!

    mylife-endof.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, olisko ollut jotain vähän alle 150 euroa? Jos siis meinasit ostoksia :-D
      Kannattaa kyllä käydä, Tukholma on aivan ihana kaupunki näin kesäisin! ♥

      Poista
  8. Oi, toi huppari on kyllä ihanan värinen ainakin! :)

    VastaaPoista
  9. Kivoja ostoksia! :)

    http://ourlifebyhannasaana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Kyllä todellakin kolahtaa! =D Itsekin oon aivan rakastunut hameisiin, vaikka jossain vaiheessa olikin sellanen "kausi", ettei hameita voinu käyttää ollenkaan, mutta nyt on tyttömäisyys heränny (; Hameita ja mekkoja ei voi koskaan olla liikaa!! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, samma här :-D Oi niinpä, oon täysin samaa mieltä! ♥

      Poista
  11. täydellisiä ostoksia! <3 Ihana varsinkin toi Hollisterin huppari!!

    VastaaPoista
  12. Aws! Ihania ostoksia! Etenki noi BikBokista löydetyt paidat nappaa eniten minua :)
    jr-myownwayofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka, mustakin ne ovat aivan ihanat :-) ♥ Kukallinen näkyikin mun päällä jo tässä postauksessa:

      http://kisstherain-p.blogspot.fi/2013/06/juhannusreleet.html

      Poista
  13. Ihmettelen kun kerrot täällä aina että pyrit pitämään oman tyylisi omalaatuisena ja uniikkina, etkä osta hirveästi massakaupoista, ja nyt ostit Hollister-hupparin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, mulle ei kyllä tule mieleen yhtäkään postausta, jossa olisin sanonut tuolla tavalla :-D Oot kuitenkin ihan oikeessa, totta kai toi onkin mun tavoite, mutta ei se todellakaan kiellä mua ostamasta jotakin niistä massakaupoista - varsinkaan kun en mä niistä kovinkaan usein osta mitään... vai kaataako se jonkun maailman, jos haluan ihanan pehmohupparin kotona löhöilemiseen juuri Hollisterista? :-D Hehe, toi oli vaan niin mukava päällä, niin oli pakko ostaa! ♥

      Poista
  14. You take a really beautiful pictures:) Maybe you'll be interested in my blog, we can follow each other:)

    http://sleepy-dog.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh thank you sweetie :-) ♥ I'll check your blog right away!

      Poista

Piristä mun päivää :-)