12.7.2013

ALESHOPPAILUA



Neuleet: oi mä tahdon paaaaljon nallekarhunpehmeitä ja erivärisiä neuleita syksyksi!
Kellot: mä en omistanut ennen yhtäkään (koriste)kelloa, joten nyt on harvinaisen suloinen sellainen!
Neon: pieninä annoksina se kolahtaa muhun tosi kovaa!
Suloiset reput: miks ihmeessä en ole ennen omistanut tämmöistä? tää on kuulkaas rakkautta!
Pussukkalaukut: hapsupussukkalaukku atsteekkikuosilla - voiko parempaa kesälaukkua ollakaan?
Maksi: näytän mä sitten tapilta tai en, vihdoin saan semmoisen kätösiini!

Okei okei, mä lievästi sanottuna innostuin kun klikkailin noita tuotteita sinne ostoskoriin... mutku oli niin paljon ostettavaa ja niin paljon ihania vaatteita! Asos-hammastakin taisi jo hieman kolottaa, sillä viime tilauksesta oli kulunut ihan liian pitkä aika mun makuun... no, tämmöisiä mä joka tapauksessa tilasin ja en kyllä vois olla tyytyväisempi näihin ostoksiin! Ostin nimittäin aika monia sellaisia, joita olin jo pienen ikuisuuden ihastellut suu soikeana, esimerkiksi maksimekon ja supersuloisen repun. Tai pussukkalaukun, tai... äh, noi kaikki olivat olleet mun must-listalla jo pitkän tovin, joten eipä tässä enempää tarvitse selityksiä teille antaa ;-) Heh, mitäs tykkäätte?

Tänään mä suuntaan Kauppatorille syömään mansikoita ja ihan vaan nauttimaan kesästä. Ihan hullua, että nyt mennään jo heinäkuun puolivälissä... ei tän kesän näin nopsasti pitänyt mennä!

21 kommenttia

  1. Ihania nuo kaikki! Tollanen reppu on ollut mun ostoslistalla jo pitkään, aivan ihana! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mustakin se on jotenkin niin hellyttävä :-D ♥ Siitä tulee itse asiassa mun uusi koulureppu ton mustan laukun kanssa!

      Poista
  2. Ihania vaatteita noi! Mullekkin kelpais vaikka noi kaikki!! (:
    Mistä noi on? Jos vaikka joskus löytäisi itsekkin jotain kivaa, nyt kyllä ei ole rahaa, mutta joskus. ;)

    Miten oot tehnyt noi tekstit noissa kuvissa tossa sun kuvapostauksessa? :)

    p.s. Mun blogissa on menossa kuvapostaus, joten kuvausideat ovat tervetulleita. ;)

    http://therestofmylifelifestyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin noi kaikki Asokselta, kuten jo tossa postauksessa mainitsinkin :-) Tekstit muokkasin kuviin ihan vaan Picmonkeylla!

      http://www.asos.com/Women/
      http://www.picmonkey.com/

      Käyn kurkkaamassa! :-)

      Poista
  3. noi taitaa olla newlookista vai oonko ihan vääräsää :D:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, Asokselta mä tilasin, mutta noi kaks laukkua taitavat kyllä olla merkkiä New Look :-)

      Poista
  4. Ihania juttuja oot ostoskoriin kyllä klikkaillut! Mua kans vähän houkuttelis joku kiva reppu syksyks.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kannattaa ehdottomasti hankkia, noi on niiin ihania! :-) ♥ Parempia selällekin!

      Poista
  5. Oo noi kaikki laukut on perfect !♥

    VastaaPoista
  6. Vitsit miten kivoja ostoksia! Toi kello on ihan supersöpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, pidän siitä itsekin ihan hulluna! :-D ♥

      Poista
  7. Ihania ostoksia sinulla , ja ihan vielä sinun tyylisiäsi ! ;-) Voisitko muuten laittaa huoneesi kokonaiskuvan , kun aikaisemmassa postauksessa siintä näkyi vissiin vain osa,eikö? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itse asiassa tekemässä huonepostausta nyt lähiaikoina, kun sellaista pyydettiin. Lisää kuvia on siis tulossa! :-)

      Siinä kuvassa näkyy mun huone ovelta, mutta piiloon jäivät ainakin vaatekaappi, kirjahylly, vaatetanko (oven takana), sohvatuoli sekä ns. valokuvanurkkaus :-)

      Poista
  8. hei mäki oon tilailemassa tuolt asokselta mekkoa, ja on ihan eka kerta kun netistä tilaan mitään :) Onks toi asos luotettava ja kui nopee ne tilaukset tulee sieltä? ja eiks se oo sillee et ku ne tulee eu:n sisältä nii ei tulleistakaa tarvitse huolehtia? Entä millasia ne koot on vaikka suomeen suhteutettuna? :D Ja ihania vaatteita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon tilannut sieltä monta kertaa, ja voin kyllä sanoa sen olevan todella hyvä ja luotettava nettikauppa :-) Ostokset tulevat viikon tai viimeistään parin sisällä ja toimituskulut eivät maksa mitään. Ainut miinus on ehkäpä se, että palautusmaksut joutuu itse maksamaan. Itse en ole kuitenkaan palauttanut kuin yhden ainoan kerran ja rahat tulivat kyllä tosi nopeesti takaisin. Eli siitä ei kannata olla huolissaan.

      Koot ovat mun ostoksissa yleensä menneet tosi hyvin, tosin ainoa on just toi mun palauttavani mekko, jonka koko oli kyllä hieman väärä. Mun koko on yleensä 8, joka vastaa kokoa 36.

      Tulleista ei myöskään tarvitse huolehtia lainkaan, joten paketti tulee siis ihan normaalisti postista haettavaksi.

      Toivottavasti musta oli apua! Kysy vaan ihmeessä lisää, jos jotain lisäkysymyksiä tuli mieleen tilaamisesta/palautuksesta tai Asoksesta ylipäätään :-)

      Poista
  9. ihania ostoksia! Pitäisi varmaan itsekkin katsoa alennuksia että löytyykö sieltä mitään ja noi reput on ihania!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti, mustakin nää on aivan ihania! :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)