10.7.2013

INDIEDAYS INSPIRATION


Onko kukaan teistä muuten huomannut meikäläistä Indiedaysin sivustoilla nyt parin päivän ajan? Voi kyllä, siellä mä olen! Sain nimittäin viime viikolla piristävän yhteydenoton Indiedaysiltä, jossa minut ja blogini kutsuttiin mukaan Indiedays Inspiration -blogiyhteisöön. Olin kuullut tästä mahtavasta yhteisöstä jo aiemmin, joten sen toiminnasta tietoisena päätin ehdottomasti liittyä mukaan.

Mikäs tää Indiedays Inspiration sitten oikein on? Indiedays on Suomen johtava blogiportaali, jossa 30 Indiedays-blogin lisäksi voi seurata 300 Inspiration-yhteisöön kutsuttua, tarkoin valittua blogia. Täältä voit katsoa, mitä muita blogeja on minun lisäkseni mukana!

Indiedays Inspiration näyttää kaikki Inspiration-blogien postaukset inspiroivana kuvavirtana, jonka kautta myös mun postaukset näkyvät. Blogissa ei siis meininki tule muuttumaan yhtään Indiedays-sivubanneria ja yhtä mainospaikkaa lukuun ottamatta, joten ei hätiä mitiä! Bloggailen edelleen täysin itsenäisesti, omasta tahdostani ja ainoastaan niistä asioista, joista itse haluan :-)

Mahtavaa keskiviikkoiltaa kaikille! ♥

Psst. Taisin just keksiä maailman vaikeimman kuvattavan asian... saippuakuplat!

8 kommenttia

Piristä mun päivää :-)