5.7.2013

KUVAPOSTAUS OSA 1/3

Fi-nal-ly! Sain nyt vihdoin ja viimein väsättyä ensimmäisen osan näistä kuvista, joita ehdottelitte tässä postauksessa noin kuukausi sitten. Toivottavasti tykkäätte!


Molemmat matkakuvat ovat otettu jo aiemmin, joten älkää välittäkö niiden kökkölaadusta! Ja muuten jos joku ei jo arvannut, niin viimeisessä rantakuvassa lomakohteena on niinkin ihana paikka kuin Thaimaa. Enhän mä siellä olekaan käynyt kuin vasta seitsemän kertaa, hehehe... love that place! ♥

Näiden kuvailu oli muuten paljon hauskempaa kuin mä luulin, joten voin ehdottomasti luvata tekeväni tämmöisen erikoispostauksen joskus toistekin! Heh, koetan vaan ensin selviytyä noista kahdesta muustakin tän kesän aikana... Ihanaa perjantaita kaikille! :-)

39 kommenttia

  1. oi miten ihana huone sulla on! :-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Emilia :-) ♥

      Tein joskus aikoja sitten huonepostauksen, mutta voisin kyllä jossain vaiheessa tehdä semmoisen uudestaan... olisko kiinnostusta? :-D

      Poista
  2. tosi kivoja kuvia! sulla on hieno huone :--)
    http://unubloggaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihanat kuvat :) Ja huonepostaus olis tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti paljon :-) ♥ Voisinkin tehdä semmoisen nyt lähiaikoina!

      Poista
  4. Ihania kuvia! ♥ Jäänkin seurailemaan tätä blogia, vaikuttaa ihanalle!

    VastaaPoista
  5. sulla on tosi ihana huone ja noi kaikki kuvat on upeita ! mikä kamera?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos tosi paljon :-) ♥ Kuvailen Canonin 600D:llä!

      Poista
  6. Ihanan värinen läppäri ♥ <;

    http://empuska.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania kuvia :) Ja hullun söpö toi sun läppäri haha!

    http://hannapauliinna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Hanna! Hehe, läppäri kiittää ;-) ♥

      Poista
  8. Ihana läppäri, ihana huone ja ihana postaus ;3


    http://jennaroosajessica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus<3:) ja tosi kivat noi kengät!

    VastaaPoista
  10. Ihanalta näyttää kaikki! miten paljon sun on pitäny mainostaa sun blogia, että oot saanu nämä lukijat.. itsellä alkaa hermot pettää ja kaduttaa kun vaihdoin osotetta ja kaikki vanhat lukijani katosivat..:( Help me miten saan ne takaisin?!

    http://sstar-paradise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ihana kuulla :-) ♥

      Mä en ole mainostanut mun blogia paljoakaan, pelkästään satunnaisesti Demi.fi:ssä. Kai niitä on vaan kertynyt pikkuhiljaa samalla kun itsekin oon kehittynyt bloggaajana. Kannattaa myös kommentoida paljon muihin blogeihin, sillä luulisin sen olevan vaikuttavin tapa saada lisää lukijoita. Sorry, en tiedä itsekään kunnon vastausta kysymykseesi :-D

      Blogissa suosittelen panostamaan ulkoasuun ja kuviin sekä tietysti pitäisi kirjoittaa siististi ja mukaansatempaavasti. Sinuna olisin vain oma itseni, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa sujumaan ja blogisi paranee ihan huomaamatta! Niin minulle ainakin kävi :-)

      Tsemppiä bloggaamiseen, usko vaan itseesi! ♥

      Poista
    2. Tiätkö mmitä.. mun täytyy nyt kiittää sua sydämeni pohjasta!
      Tiedän, tämä on hieman noloa ja kiusallista, mutta nyt tuntuu taas aivan eriltä ja niiiiiiin omalta♥ Kiitos sinun.

      Sanoit, että panostaa ulkoasuun, kirjoitustyylin yms. Mua ei ollenkaan napannut uuden osoitteen blogissani panostaa mihinkään! ja huomasin sen vasta nyt..:( Päätin palauttaa entisen blogini ja toivon enemmän kuin mitäään muuta, että lukijani löytävät sinne takaisin. Siispä sinullekkin tervetuloa lukemaan mun OIKEAA ja RAKASTA blogiani Diary Paradisea♥ :)

      Poista
    3. UNOHTUI http://aanniina.blogspot.fi/!

      Poista
    4. Voi että, kiitos ihanista sanoistasi! Ihan mahtava kuulla :-) ♥

      Menen saman tien kurkkaamaan! :-)

      Poista
  11. Mulla on tuo sama hajuvesi :) ja kiva postaus (:♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin aivan ihana, tykkään siitä kovasti :-) ♥ Voi kiitti!

      Poista
    2. Mistä sitä voi ostaa? Oon saanu lahjaksi ja tykänny kovasti, loppuu kohta :>

      Poista
    3. Mä oon ostanut ton laivalta, mutta luulisi löytyvän ihan Sokokselta tai Stockaltakin :-)

      Poista
  12. Oijoi, niin kivoja kuvia! Mä rakastan matkustamista ja nuo etelänkuvat on aika ihania!!

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos Reetta :-) Matkustaminen on kyllä ihanin asia, jonka tiedän!! ♥

      Poista
  13. Taas niin kivoja ja hienoja kuvia! ♥

    VastaaPoista
  14. tosi kiva blogi!oikeen selkee ja helppolukune!liityin lukijaksi ja linkinhän sain kun kommentoit demissä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista, sait mut ihan hymyilemään :-) ♥

      Poista
  15. Tosi kivoja kuvia! c: Sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Iida, tervetulloo vaan! :-) ♥

      Poista
  16. Noi sun kengät on niiiiin ihanat!!<3 mistä oot ostanu ne? vaikka oot kuitenki ostanu ne joskus kaauan kauan sitten ja mulla ei oo enää mitään mahollisuuksia saada samanlaisia ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, eikös! ♥ Ostin ne Stockalta vähän alle vuosi sitten! :-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)