18.7.2013

MY ROOM

Kuvapostauksen yhteydessä pyysitte saada nähdä hieman yksityiskohtaisempia kuvia mun huoneesta. Mikäs siinä, olihan viime huonepostauksesta kulunut jo aika paljon aikaa! Tällä kertaa yritin kuvata kaikkein oleellisimpia asioita, mutta osan jouduin silti karsimaan pois liiallisen kuvamäärän takia. Toivottavasti kuitenkin kelpaa! :-)

Eli kurkataas sisään!


Tässä yleisnäkymä suoraan oviaukosta, jolloin piiloon jäävät ainakin vaatekaappi, kirjahylly, vaatetanko (oven takana), sohvatuoli, lasitiili-ikkuna sekä ns. valokuvanurkkaus. Kuten ehkä huomaatte, mun huone on aika siisti. Tämä ei kuitenkaan ole mitenkään poikkeuksellista, vaan pikemmin sääntö mun huoneessa. Mä en vain yksinkertaisesti pysty jättämään väärää tavaraa väärään paikkaan pitkäksi aikaa... (haha, toi kuulosti aika creepylta! :-D)


Oven takana lymyilee siis ihana vaatekätköni. Rakennettiin se sinne viime keväänä lisätilan puutteessa ja tähän mennessä se on ollut ihan hirmuisen kätevä - se on piilossa muiden katseilta, mutta silti täysin helposti saatavilla! Oon asetellut sinne lähinnä kaikki mun henkaria kaipaavat topit sekä myös parit mekot. Ai että, oon kyllä tohon niin tyytyväinen, että se on jopa yks mun ylpeydenaiheista tässä huoneessa!


Työpöydälläni mä väkerrän aina mun läksyt ja oon koneella. Tässä siis oma bloggauspisteeni, heh! Ja tämmöisenä pikkutarkkana siisteyshulluna mulla on tietenkin kaikki purkit ja putelit ihan tiptop järjestyksessä...


Mun rakkaus: Ikea-siili! Tehosteväreinä huoneessani toimivat siis punainen ja sininen yhdistettynä klassiseen valkoiseen ja kauniiseen puuhun. Tykkään tosta yhdistelmästä kovasti, sillä se on ihanan pirtsakka mutta samalla niin kaunis ja tyylikäs. Ei muuten ihme, että rakastan ranskan kieltä, kun huonekin oikein huutaa sitä väreistään! :-D


Mun huoneen kulmakivet ovat ehkäpä suuri mustavalkoinen Marilyn-tauluni sekä siistit sisustuskorit, joihin olen piilottanut kaikki epäoleelliset asiat ja tilpehöörit. Niiden hankkiminen pari vuotta sitten oli kyllä ihan nappivalinta, sillä siten oon saanut kaikki turhat jutut pois näkyvistä ja huoneeni ilme yksinkertaistui ihanalla tavalla.


Kahdessa kirjahyllyn sisustuskorissa mä säilytän kaikkia mun lehtiä. Tila alkaa tosin käymään hieman vähiin, joten mun täytyisi alkaa pikkuhiljaa miettiä seuraavaa säilytyspaikkaa noille monta vuotta vanhoille lehdille... vaiko karsia niitä lehtiroskikseen? Hmm, ehkä mä jotain keksin.

Tämmöinen on siis mun huone hyvin lyhyesti kerrottuna :-) Lemppariasioitani täällä ovat mun sänky, vaatetanko sekä tietysti ihan tää kokonaisuus. Mä rakastan tätä yli kaiken ja musta on aivan ihanaa rentoutua täällä ihan vaan yksikseni. Paras huone, ei voi muuta sanoa! ♥

30 kommenttia

  1. Vau! Ihan uskomattoman ihana huone!<3

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kiva huone! Pakko myöntää että oon itekin aika siisteysfriikki, kaiken täytyy aina olla paikoillaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, se on tosiaan aika kakspiippunen juttu... :-D Kiitos! ♥

      Poista
  3. Haha eikä, mulla om sama työpöytä ja vielä sama kirjoitus alustakin siinä! :D
    Aivan ihana huone, ja ihanan siisti!

    http://jasmiiino.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikäää! :-D Vähänkö hauskaa!
      Kiitti paljon :-) ♥

      Poista
  4. Tosi nätti huone! :-) MIten saat kuviin tuollaiset reunat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana :-) ♥ Muokkasin ne Pixlr-ohjelmalla!

      http://pixlr.com/express/

      Poista
    2. Kiitos! Pitää kokeilla :--) Liityin muuten lukijaksi, ihana blogi! :-)

      Poista
  5. oi miten ihana huone! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ompa sulla magee huone, tykkään ja toi siili on kyllä syötävän sulone :)

    VastaaPoista
  7. Voi vitsi, sun huone on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, mustakin se on aivan ihana! :-) ♥

      Poista
  8. onks iphone hyvä vai onks se ihan paska?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse oon ainakin ollut tosi tyytyväinen enkä kyllä keksi mitään moittimista! :-) ♥ Toi on itse asiassa mun isän vanha, sain sen vasta toukokuussa. Tarkoitus olis hankkia siihen jotkut ihanat kuoret nyt lähiaikoina... :-)

      Poista
  9. Great post dear! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you sweetie! ♥ Even though you probably didn't understand a word... :-D

      I'll check your blog right away! :-)

      Poista
  10. ihana huone sulla! :) noi sisustuskorit on ihania ja oon itekkin niistä unelmoinut jo jonkun aikaa :) sun huone on muutenkin tosi valoisa ja siisti ja semmonen kaunis ja tyylikäs! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti tosi paljon :-) ♥ Sisustuskorit ovat kyllä niin parhaita, sillä siten saa kaikki turhat jutut pois näkyvistä!

      Poista
  11. ihanan näkönen huone sulla! :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)