28.8.2013

2 X NEW SHOES

Carrien vaatehuone sateenkaaren värisellä kenkäkokoelmalla löytyy ehkä jokaisen tyttösen haavelistalta. Tai en mä siitä ainakaan kovin paljon pahastuisi, jos joku aamu heräisin ja omistaisin semmoisen ihmekätkön... Pieni kenkäaddikti nostaa nimittäin aina päätään, kun satun huomaamaan kenkäkaupan täynnä upeita kenkiä. Joskus mä vielä hankin ittelleni jonkun oivan paikan mun vähäiselle kenkävarastolle, vaikken sitä huonetta ikinä saisikaan! ♥

Elikkäs elikkäs. Tänä kesänä tein pari täydellistä kenkälöytöä, jotka itse asiassa ovat olleet käytössä kuvien ottamisen jälkeen enemmän kuin osaatte kuvitellakaan... ihan hyvä siis, että nappasin nää kyseiset kuvat jo heinäkuun puolella. Molemmat popot ovat nimittäin päätyneet jalkaani lähes jokaikinen päivä! Converset ja värikkäät lenkkarit ovat vaan ehkä parhaimmat peruskenkulit ikinä.


Lähipäivät ovat kuluneet nyt niin koulusumussa, etten ole ehtinyt valokuvaamaan edes nimeksikään. On saniksia, verbikokeita, esseitä, läksyjä... varsinkin niitä matikan läksyjä. Ja vaikka oon ahkerana tyttönä jokaikinen päivä koulun jälkeen koettanut tehdä läksyt saman tien pois alta, niin kappas kummaa! Kello onkin niiden jälkeen jo niin hitsin paljon, ettei silloin ehdi tehdä enää yhtikäs mitään. Esimerkiksi tänään pääsin istumaan kunnolla koneen ääreen monen, monen pitkän päivän jälkeen. Huh, tämmöstäkö nää seuraavat kolme vuotta tulevat olemaan? Kääks!

Onneksi mulla on kuitenkin jonkin verran vanhoja kuvia postattavana, mutta eivät ne kyllä kovin pitkäksi aikaa riitä. Siksi mun on täytynyt vähän tinkiä ajasta ja oon päättänyt, että nyt alustavasti alan postata vain kolmen päivän välein. Toivotaan, että siinä sitten pysytään eikä postausvälit pitenisi enää yhtään enempää... fingers crossed!

Hui onpas nyt sekavaa tekstiä. Mutta niin on kyllä mun pääkin. Sekava nimittäin. Joskus sitä vaan täytyy jakaa vähän ajatuksia, vaikkei purkauksen lopputulos ihan toivotulta näytäkään... ihanaa keskiviikkoiltaa kaikille! :-)

8 kommenttia

  1. ihania kenkiä! :)

    http://sofiamalm.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mäkin tilasin juuri eilen itselleni Converset, ne tulee varmasti liimautumaan mun jalkoihin!

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Converset ovat kyllä niiin ihania! ♥ Niihin ei vaan ikinä kyllästy! :-)

      Poista
  3. kelpuuttaisin kummankin parin itselleni! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, itsekin oon näihin enemmän kuin tyytyväinen! :-) ♥

      Poista
  4. mistä ostit noi niken lenkkarit ? :>

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)