13.8.2013

BACK TO SCHOOL

Iloinen lukiolainen täällä moi! Kaksi ensimmäistä päivää ovat nyt ohitse eikä fiilis vois kyllä olla parempi :-) Alun jalkoja tärisyttävä jännitys on nimittäin muuttunut innostukseksi, joka kasvaa päivä päivältä, tunti tunnilta, sekunti sekunnilta suuremmaksi! Oon nyt jo tavannut ihmisiä, jotka vaikuttavat todella ihanilta ja joihin odotan suurella mielenkiinnolla lähempää tutustumista. Jeii!

Toivottavasti teilläkin on alkanut koulu mukavasti! :-)


Tässä ekan päivän kouluasu! Maanantai oli hieman sateinen päivä, joten päätin pukea sortsien kaveriksi kevyen neuleen. Voitte muuten vaan kuvitella, millaiset vaatepähkäilyt mulla oli sunnuntai-iltana: sortsit vai housut, toppi vai neule, converset vai ballerinat... :-D Haha, tänään päälleni tarttui kuitenkin ihan päinvastainen asu kuin eilinen: farkut, T-paita ja converset. Mutta hei mitäs teillä oli ekana koulupäivänä päällä? Vältyittekö vaatekriiseiltä vai tiesittekö jo alun alkaen, mitä puette päällenne? Let me know!

Huhhuh, nyt on siis lukio aloitettu. Mulla on muuten sellainen fiilis, että tää bloggailu voi tästä hieman väsähtää koulun myötä... noh, oon mä nyt joka toinen päivä ahkerasti postaillutkin. Että eiköhän se suvaita. Onhan se koulu nimittäin aina ykkönen tämmöisissä asioissa :-)

Kivaa tiistai-iltaa ihanat! ♥

16 kommenttia

  1. Oot ihan sairaan kaunis!! :)

    aureliakatarina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Sun blogis vaikuttaa tosi kivalta ja toi asu kans. Mistä toi yli-ihana kaulakoru on? :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti Oona, tosi ihana kuulla :-) ♥ Ostin sen nyt Tallinnan reissulta Bershkasta!

      Poista
  3. Tosi kaunis tuo kaulakoru! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, pidän siitä itsekin ihan hulluna! :-D ♥

      Poista
  4. Mulla on ihan samat fiilikset koulusta tällä hetkellä. Paitsi että edelleenki menin vasta yläasteelle :D Aluks mua pelotti 75min tunnit, mutta totuin niihin jo nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihan mahtava kuulla! ♥

      Meillekin tuli viime vuonna ne 75 min oppitunnit, ja voin kyllä myöntää olleeni hieman ärsyyntynyt niitten tulosta. Nyt kuitenkin sanoisin sen olevan jopa parempi systeemi kuin se perus 45 min! Eli kai se vähän niin on, että kaikkeen tottuu ajallaan :-)

      Poista
  5. Se on hassua, miten mäki vaikka menin samaan kouluun missä on ne samat naamat ja vielä seurustelen (ei tarvi tehdä vaikutusta uusiin poikiin... :-D) niin silti jaksaa pähkäillä mitä laittaa päälle, ihan tajutonta!!! :-D mutta aika iisisti se sitten loppujen lopuks kävi!

    Ihana asu sulla ollu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä se on vaan semmoinen ainainen ongelma :-D Varsinkin jos on vähänkään kiinnostusta vaatteisiin, niin se valinnanvaikeus on vieläkin pahempi... nimimerkillä kokemusta on.

      Voi kiitos ihana :-) ♥

      Poista
  6. Ihana asu!:) mulla alko koulu tänään ja eilen vasta tajusin että niin pitäis varmaan jotain vaatteita miettiä:D mut olin tosi tyytyväinen omaan asuvalintaani haha :D

    VastaaPoista
  7. mä jotenki stressasin et näytänkö tarpeeks helposti lähestyttävältä uusien ykkösten silmissä, koska oon innokas kakkonen ja haluun tutustua ykkösiin! mut päädyin aika tummiin kuitenki :-D maksimekko ei kuitenkaa pettäny mua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä valinta! :-) ♥ Mullakin oli lähinnä vaan muut ykköset mielessä, vaikkei silloin ekana päivänä nyt kunnon koulua ollutkaan... ihan tyytyväinen oon kuitenkin asuuni! :-)

      Poista
  8. Tykkään hirveesti kuvista ja siitä miten muokkaat niitä! Postaukset on mielenkiintoisia ja blogiasi jää helposti selailemaan pitemmäksi aikaa :)Sivupalkkien tekstien fontti on hieman vaikealukuista (Tervetuloa lifestyle- ja muotiblogiin kohta) Banneri on aika yksinkertainen mutta silti ulkoasu on hieno! Tosi kiva toi suosituimmat postaukset koko ajalta, viikon ja kuukauden suosituimmat ja matkapostaukset, toisaalta niitä on ehkä liikaa kun ei tiedä minkä haluaisi katsoa ensimmäisenä (:D). Tykkään kokonaisuudesta :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos ihan mielettömän ihanasta kommentista! :-) Kiva kuulla, että tykkäät! ♥

      + Varsinainen ongelma toi matkapostausten liiallinen määrä... pitäisköhän ihan hävetä? ;-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)