17.8.2013

KESÄASUT 2013

Huomenta ihanat! Jotta mä saisin teille jotakin postattavaa, aattelin väsätä hauskan kollaasin touko-elokuun aikana blogissa esitellyistä asuista. Muistatte varmaan myös erillisen postauksen matka-asuista, mutta päätin pitää ne siis tän postauksen ulkopuolella. Hih, toivottavasti postaus on mieleenne! :-)

Tänään olis luvassa yhdet rippijuhlat, joissa koko ilta varmaan kuluukin ihan hyvään malliin. Oon nimittäin päättänyt, että koulujuttuihin en uhraa lauantaisin sekuntiakaan! Paitsi ehkä koeviikkoisin, mutta se on eri asia. Joka tapauksessa tänään mä aion vaan rentoutua ja lukea blogeja, joista olen jäänyt niin pahasti jälkeen että huhhuh... kivaa lauantaita! ♥

Psst. Löytyykö muuten lempparia?



22 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus ja olet todella kaunis! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Ite tykkään eniten alimman rivin vasemman puoleisesta asusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti paljon! ♥ Se oli mulla päällä nyt ekana koulupäivänä :-)

      Poista
  3. Ekan rivin oikea kulma on ihana! : ) Kiva nähdä välillä myös hiuksia muuten kuin auki. Ja asukin on söpö!

    ♦ http://takemetoinfinity.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Viivi :-) ♥ Oon jotenkin tosi huono pitämään hiuksia kiinni ihmisten ilmoilla, pitäis kyllä pitää enemmän... :s

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Oi pidän niistä itsekin tosi paljon :-) ♥

      Poista
  5. 2 ja 4 rivit ovat mun lempparit!:-)

    VastaaPoista
  6. 4 ja 6 on mun lempparit :) pukeudut tosi upeesti :)!! <3

    VastaaPoista
  7. Tykkään niin sun tyylistä, kaikki asut niin kivoja! :))

    VastaaPoista
  8. tykkään sun ulkoasusta, mut banneri vois kaivata vaihtelua, ois kiva joku syksynen ja vähän värikkäämpi :)

    http://step-closer-to-the-moment.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon miettinyt ihan samaa! Toi kuva on nimittäin jo yli vuoden vanha, joten päivitys olisi kyllä tarpeen... :-D Täytyy koettaa väsätä nyt jossakin vaiheessa!

      Poista
  9. Tokan rivin keskimmäinen ja alimman rivin vasemmanpuoleinen ja keskimmäinen ovat mun suosikkeja :-) sulla on tosi upea tyyli! <3

    VastaaPoista
  10. Tuo kukkamekko, ja vasemmalta alin ovat kyllä mun lemppareita :) Sulla on aina tosi kivoja postauksia !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, että tykkäät! :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)