1.8.2013

PORTUGALIN MATKA-ASUT

Innostuin tästä postausideasta viime kerralla niin paljon, että päätin toteuttaa sen tällä matkalla uudestaan. Ideana oli siis käydä napsimassa jokapäiväisen altaalla pötköttelyn ja suihkussa käymisen jälkeen muutamia kuvia päivän asusta aina eri paikassa hotellin lähettyvillä. Sounds nice?

Eli Portugalin matka-asut 21.-26.7., olkaas hyvät! :-)

Mun mielestä kuvat onnistuivat myös tällä kertaa hurjan hyvin ja asuvalintoihinkin olen erittäin tyytyväinen. Löytyykö muuten lempparia? :-) Mä itse en osaa asuista sanoa parasta, sen verran ihania kaikki, mutta kuvauspaikkana toi ensimmäinen voittaa muut 6-1! Kullankeltaisten heinien ja sinisen meren yhdistelmä on kyllä jotain niin kaunista... ♥

Eipä mulla mitään ihmeempää sanottavaa näistä ole, lähinnä katseltavaksi ne tänne halusin laittaa. Oon nimittäin aika ylpeä ittestäni, kun uskalsin laittaa samaan asuun sekä maksimekon että nutturan. Creepyyy... :-D Mutta hei toivottavasti tykkäsitte postauksesta! Vielä yksi matkakuvapostaus jäljellä, jonka jälkeen mulla on vielä pari muuta juttua tulossa matkaan liittyen. Kääk, ette arvaakaan kuinka innoissani mä oon siitä toisesta!

30 kommenttia

  1. eka ja vika asu on kun suosikit:-) kaikki on kyllä tosi ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanoisin varmaan noi samat, jos munkin olis ihan pakko sanoa jotkut! :-) Kiitos Eevi! ♥

      Poista
  2. Tosi kiva idea! Ja ihana toteutus, kuvauspaikkoineen ja asuineen! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi ihana kuulla :-) ♥

      Poista
  3. Tokavika on mun lemppari :-) ihana postaus tällanen! <3

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Heh, pidän siitä itsekin tosi paljon :-) ♥

      Poista
  5. Tykkään ensimmäisestä ja viimeisestä asusta eniten, just sellaisia ihania kesäasuja! Ja ykkösen kuvauspaikka on kyllä aivan täydellinen!

    http://pastellinpinkkipikkutytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Aah, mitä kuvia <3 kaikki ihania asuja, vau!:-)

    VastaaPoista
  7. Tällaset postaukset on ihania <3

    http://myworld-henriikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, että tykkäät :-) ♥

      Poista
  8. Eka ja vika on mun suosikkeja kyllä kans, vaikka kaikki ovatki tosi ihania! <3 :) Tää on kyllä niin kiva postausidea, että täytyy joskus harkita kunhan reissunpäälle pääsis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos ihana! ♥ Mäkin tykkään tästä ideasta ihan hulluna! :-D

      Poista
  9. Toka ja vika on mun mielestä parhaita mut muutkin on tosi kivoja, sul on kyl ihana tyyli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi, kiitti Lara :-) ♥ Sait mut ihan hymyilemään!

      Poista
  10. Matkakuumetta matkakuumetta.. Ihania asuja kaikki, varsinkin eka ja toiseksi viimeinen!:-)

    VastaaPoista
  11. toi alin missä sulla on shortsit on paras miusta:) oot tosi kaunis ja hyvä bloggaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva, kiitos ihanista kehuista :-) ♥ Pelastit mun illan!

      Poista
  12. Tykkään tosta tokasta asusta ihan sikana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, tosi ihana kuulla! :-) ♥

      Poista
  13. ääää!oon kade sulle.maailman ihanin blogi,ihania kuvia ja asuja jajajja kaikkee :D oot niin ihanaa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsistä, älä ole kateellinen! Ja hei iso kiitos sulle ihan mielettömän ihanasta kommentista :-) ♥ Sä se ihana oot!

      Poista
  14. voi että, upeita kuvia.. :) ihastuin sun blogiis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon, sait hymyn huulilleni! :-) ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)